• Wat is een goed excuses/reden om niet naar school te gaan, tegen over je ouders? Ik voel me niet echt lekker, maar mijn moeder stuurt me wss gewoon naar school. En mijn teamleider is super streng, dus die laat me nooit naar huis gaan, als ik me bij haar meld. Dus iemand een goed excuus om mijn moeder te overtuigen dat ik thuis moet blijven?


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ik kan heel heel heel goed ziek spelen. En me moeder meldt me best makkelijk ziek. Dus ik heb niet echt tips, sorry.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    FCBarcelona schreef:
    Ik kan heel heel heel goed ziek spelen. En me moeder meldt me best makkelijk ziek. Dus ik heb niet echt tips, sorry.

    Ik ook!
    (;


    Me so good.

    Huilen en doen alsof je héél erge buikkramp hebt
    verder weet ik niks sorry :$


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Als je een beetje kunt toneelspelen gewoon bij de teamleider doen, je moeder kent je te goed.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    > Verplaatst naar school.

    Zeg dat je telkens hardstikke duizelig bent als je opstaat en dan nauwelijks overeind kunt blijven staan?


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik zet altijd een paar keer mijn wekker midden in de nacht. De mijne trilt en heeft niet zo'n harde toon en ligt nog eens onder mijn kussen, dus bij mij wordt er niemand wakker van. En dan ben ik de volgende dag heel moe en dan zeg ik dat ik niet goed geslapen heb (hoe zou dat toch komen...). En ik ga met mijn gezicht onder de dekens liggen en dan zo ademen dat het heel heet wordt en dan wordt je temperatuur zegmaar tijdelijk wat warmer. En dan zeg ik dat ik buikpijn heb, duizelig ben e.d. en dan mag het meestal wel van mijn moeder -als ik de volgende dag weer naar school ga, haha-. Oh, en de hoofdpijn niet vergeten.
    Bij dat slapen kun je er eventueel nog bij nemen dat je al een paar dagen/een week niet goed geslapen hebt :')

    Haha, als ik het zo lees, gaat dat bij mij ook wel makkelijk.


    To live would be an awfully big adventure

    Kan je een beetje ziek spelen?
    Dat doe ik altijd...

    Anders moet je doen alsof je duizelig bent. De hele tijd wankelen, en als je opstaat je ergens aan vast grijpen ofzo. ^^

    Succes in ieder geval.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Niet de ochtend zelf doen alsof je ziek bent, maar de avond ervoor ook al _O_


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Zet 'snachts je wekker, ren naar de wc en maak kotsgeluiden. :Y)

    ga naar school en meld je dan daar ziek (:


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    FCBarcelona schreef:
    Ik kan heel heel heel goed ziek spelen. En me moeder meldt me best makkelijk ziek. Dus ik heb niet echt tips, sorry.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Avery schreef:
    Niet de ochtend zelf doen alsof je ziek bent, maar de avond ervoor ook al _O_

    En midden in de nacht naar haar toe gaan en zeggen dat je je niet lekker voelt.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    FCBarcelona schreef:
    Ik kan heel heel heel goed ziek spelen. En me moeder meldt me best makkelijk ziek. Dus ik heb niet echt tips, sorry.


    Same here x]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Naar school vertrekken & onderweg terug keren & zeggen dat je hebt moeten braken ofzo?


    Let us die young or let us live forever.