• Is dat waar??
    Ik heb van een vriendin gehoord dat nederland gaat overstromen. Ze was helemaal hysteries dat we 2012 neit meer halen.. En dat ze naar pluto gaat verhuizen xD


    Ivar Oosterloo.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Halloooo, Raumschiffkapitän (:

    Guten Tag (doeg)

    Ik weet het nog niet zo zeker. Die overstroming zou dan moeten komen door de voorspellingen van iets te enthousiasme milieuactivisten die erom bekendstaan wel vaker de echte onderzoekers met een korreltje zout te nemen.

    Waar is nu die global warming waar iedereen het over heeft? Naar mijn weten hebben de afgelopen twee maanden nog steeds doorstaan met gemiddeld -5 ofzo, de koudste winter in dertien jaar.

    Kortom: Ik maak me er niet zo druk om. Bovendien: Nederland vecht al meer dan tweeduizend jaar tegen het water, waarom zou deze drie jaar het einde betekenen? (krul)


    No growth of the heart is ever a waste

    NJ schreef:
    Bij de Maya's gebeurt het pas in 2212 ofzo, een paar slimme (ahum) mensen hebben het verkeerd uitgerekend (;
    En als Nederland onderwater komt te staan, zal België dat ook wel doen zeker en kunnen we gezellig met z'n allen naar Amerika verhuizen(krul)
    Olé!


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Dat heeft niets met 2012 te maken. Het gaat wel gebeuren, wanneer weet ik niet. :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    mwha denk t niet, ook al is het best vet om naar pluto te gaan xD


    I'm your biggest night mare

    Scarecrow schreef:
    1. De wereld vergaat niet in 2012. Dat was een fout en het is nu 200 jaar later.
    2. Alsnog, dat is BULLSHIT.
    3. Als Nederland overstroomt is dat alleen de helft van nederland (West). Ik zit lekker veilig, hehe.
    4. Dat gebeurd toch niet, bullshit.


    Same here. :Y)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Pluto bestaat zo niet meer. xd


    everything you imagined, and more...