• Is dat waar??
    Ik heb van een vriendin gehoord dat nederland gaat overstromen. Ze was helemaal hysteries dat we 2012 neit meer halen.. En dat ze naar pluto gaat verhuizen xD


    Ivar Oosterloo.

    UNCOMMON schreef:
    (...)
    Ik ga samen met Bill naar Venus (cat)

    en ik met Tom naar Mars :Y) x'D

    Whipple schreef:
    (...)
    en ik met Tom naar Mars :Y) x'D
    Gezellig :'D

    JAa idd


    Ivar Oosterloo.

    Geen idee.
    Maar het kan best dat het meer voor/naast mijn huis lichtelijk overstroomt met die flutstorm :')


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Here we go again.

    Ja we gaan allemaal dood. Voor de honderdste keer. Wat doen we dat toch goed.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    1. De wereld vergaat niet in 2012. Dat was een fout en het is nu 200 jaar later.
    2. Alsnog, dat is BULLSHIT.
    3. Als Nederland overstroomt is dat alleen de helft van nederland (West). Ik zit lekker veilig, hehe.
    4. Dat gebeurd toch niet, bullshit.


    I live for the applause, you will die for it.

    Gelukkig woon ik in Drenthe, wat hoger ligt net zoals Groningen en de rest onder Drenthe zoals overijsel en gelderland. (:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    @Sem.
    Als dat in West gebeurt dan ga ik dood!! (cat)

    [ bericht aangepast door een moderator op 28 feb 2010 - 19:32 ]


    Smiling but close to tears.

    Bij de Maya's gebeurt het pas in 2212 ofzo, een paar slimme (ahum) mensen hebben het verkeerd uitgerekend (;
    En als Nederland onderwater komt te staan, zal België dat ook wel doen zeker en kunnen we gezellig met z'n allen naar Amerika verhuizen(krul)


    The soul needs autumn.

    Ik geloof dat van 2012 niet, en dit lijkt me ook niet waar :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    UNCOMMON schreef:
    (...)
    Ik ga samen met Bill naar Venus (cat)
    Halloooo, Raumschiffkapitän (:


    Life is hard and then we die

    Crimineel schreef:
    @Sem.
    Als dat in West gebeurt dan ga ik dood!! (cat)
    *box* Ik ook 8D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Scarecrow schreef:
    3. Als Nederland overstroomt is dat alleen de helft van nederland (West). Ik zit lekker veilig, hehe.

    Haha, en ik zit net onder water of net droog. Ik zit bij de buurt van Utrecht. Precies midden van NL.

    Nee,ze hebben alleen gezegt dat er binnen 50 jaar als het dus 2060 is dat een groot deel van Nederland onder water komt te staan,daarom hebben ze voor Nederland een soort dam gebouwd omdat tegen te houden. De kans besta dus omdat het zeenivieau gaat stijgen.