• Ik heb er geen problemen want ik blijf nooit dagen voor een concert slapen maar ik kom pas de dag zelf.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2010 - 14:50 ]


    I need you like a heart needs a beat

    ik vond het ook erg raar idd
    En vooral vies, want ze kunnen zich niet douchen en wassen en tandenpoetsen enzo :S


    I solemny swear i am up to no good

    Confused schreef:
    Ik vind het ziek, dat mensen 5 nachten van te voren gaan slapen. Één nachtje kan ik nog wel begrijpen, gewoon om de lol met zijn allen mee te maken, maar 5! Hallo?! Dan kom je helemaal vies en verwilderd binnen en dan ook nog zeggen dat Bill naar je gekeken heeft, ja waarschijnlijk omdat hij een ontzettende stank rook --'

    Dat was wel te verwachten. Ik kom altijd pas op de dag zelf naar het concert. Dus ik heb er geen last van. Maar het is wel erg voor de mensen die er altijd op voorhand kamperen.


    One Day you'll remember me...

    RyoHentai schreef:
    ik vond het ook erg raar idd
    En vooral vies, want ze kunnen zich niet douchen en wassen en tandenpoetsen enzo :S

    Ik heb ook vanaf zaterdag bij ahoy gelegen en dat gaat wel allemaal hoor ^^ Ik heb mij gedouched, mijn haar gewassen en mijn tanden gepoetst ;D

    Ik heb jou gezien in vorst <3.

    @ontopic!
    Hihi, ik vind da ni erg


    Your Butt is Mine!

    Had ik ook gelezen en ik heb er geen problemen mee.Ik vind het zo ook eerlijker voor de fans die van hun ouders pas de dag van het concert mogen komen aanschuiven (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Logisch, eerst liggen ze 4 dagen voor je zaal en jij mag de zooi opruimen die ze gemaakt hebben.


    blame the bully.

    Confused schreef:
    Ik vind het ziek, dat mensen 5 nachten van te voren gaan slapen. Één nachtje kan ik nog wel begrijpen, gewoon om de lol met zijn allen mee te maken, maar 5! Hallo?! Dan kom je helemaal vies en verwilderd binnen en dan ook nog zeggen dat Bill naar je gekeken heeft, ja waarschijnlijk omdat hij een ontzettende stank rook --'


    hahahahaha. ;'D

    ja ik heb er eigenlijk geen problemen mee, ik kom altijd op de dag zelf heel vroeg aan. >.<

    [ bericht aangepast op 28 feb 2010 - 18:32 ]


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."