• Ik heb er geen problemen want ik blijf nooit dagen voor een concert slapen maar ik kom pas de dag zelf.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2010 - 14:50 ]


    I need you like a heart needs a beat

    Ik heb het ook gelezen ^^
    Ik geef ze groot gelijk ^^
    Wrm eigelijk al zoveel dagen voor het concert gaan wachtte..
    Doe gwn ni moeilijk en kom op de dag zelf xD


    Stop wishing, Start doing..

    Lullig, maar dat was wel te verwachten..


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik heb gezegd volgende keer ga ik in de ochend haha. :'D

    waarom dagen op voorhand? :3


    We'll never be as young as we are tonight

    Ik vind het eigenlijk ook belachelijk dat mensen dagen blijven kamperen voor het gebouw (cat)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Thingies schreef:
    Ik vind het eigenlijk ook belachelijk dat mensen dagen blijven kamperen voor het gebouw (cat)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik vind het eiglek wel stom dat ht nt meer mag. :X


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    als je daar al dagen zit, dan zie je er toch neit meer mooi uit?
    -denk aan; vet haar, wallen etc.-
    dus ik vind het zonde zeg maar x'D

    Eens het zover is staan er terug tentjes hoor, of zetten ze die ergens op in de buurt van vorst.

    Dat werd tijd ;o


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    ik geef ze ook gelijk,toen ik daaraan kwam zag ik overal vuil op de grond ligge ><,als ze er willen overnachten moeten ze ook zelf hun rommel opruimen.


    everybody needs a song.

    Grooooooot gelijk. Ik vind het gewoon vies vies vies! En dan hebben degene die dat niet mogen van thuis, wat ik doodnormaal vind, meer kans om beter te staan.


    Tanya is de beste.

    da's echt jammer, want als ik niet meer schoolplichtig ben mocht ik gaan kamperen van m'n ma.

    Nu moet ik dan in een kampeerwagen slapen


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    Ik vind het ziek, dat mensen 5 nachten van te voren gaan slapen. Één nachtje kan ik nog wel begrijpen, gewoon om de lol met zijn allen mee te maken, maar 5! Hallo?! Dan kom je helemaal vies en verwilderd binnen en dan ook nog zeggen dat Bill naar je gekeken heeft, ja waarschijnlijk omdat hij een ontzettende stank rook --'

    Sorry hoor, maar ik zat naast meisjes in de metro van 23 februari en die zaten Bill keek naar mij! Terwijl ze daar 5 nachten hadden geslapen.

    Alsof iemand zich daaraan houdt. Dat was ook bij Werchter Boutique een aantal jaren geleden: Er mocht niet gekampeerd worden, 't lag er verdorie wel vol met Duitsers, Fransen, Nederlanders en zelfs Belgen toen wij aankwamen. En wij kwamen daar rond 5 uur 's morgens al aan, dus niet overnachten? Dacht 't niet.

    Ik vind het sowieso al vreemd dat je daar 5 nachten van tevoren gaat staan met een tentje :')

    [ bericht aangepast op 28 feb 2010 - 14:51 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.