Denk niet dat je veel moeite zal doen om te studeren voor dat beroep als je het niet wil worden, en als je er dik tegen je zin gaat staan. Dan zouden ze wel iets anders zoeken, waarvoor je niet hoeft te studeren enzo...
You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.
Oneens.
Leraren krijgen sowieso niet veel betaald, dus als ze dan ook nog voor kinderen (die ze niet eens leuk vinden) les moeten gaan geven, denk ik dan toch dat ze een andere baan moeten gaan zoeken.
Ik ken hele leuke leraren, die je echt willen helpen.
You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?
Dat ligt eraan. Elke leraar/lerares is anders. Sommigen hebben de baan omdat ze de kinderen écht iets willen leren. Anderen kan het niks schelen, en willen alleen hun geld hebben.
Sommige heb ik het gevoel van wel, maar ik heb echt heel veel docenten die me ook echt verder willen helpen en met problemen bij hun vak mij daarin gaan helpen!
Hangt dus een beetje van de persoon zelf af Meestal niet, dus ik ben het met de stelling oneens
Er zijn bij mij op school wel wat leraren waarbij ik het gevoel heb dat het ze eigenlijk niks boeit, maar er zijn er ook genoeg die wel echt goed lesgeven en waarbij je kan zien dat ze hun beroep leuk vinden.