• Heey Peep'z

    morgen dan heb ik een repetitie van Geschiedenis xD en ik moet nog leren !
    alleen daar heb ik geen zin in , en ik moet wel een voldoende halen want ik sta daar onvoldoende op xD

    iemand idee hoe ik snel kan leren & dat ik het ook meteen snap?

    een spiekbriefje is geen optie , dan heb ik meteen een 1 !

    Xx


    ' niks is wat het zijn moet '

    GS?


    Walkin' in line.

    GS?

    geschiedenis -_-'


    ' niks is wat het zijn moet '

    Gewoon alles een aantal keer overschrijven.
    Dan krijg je het vanzelf in je hoofd. :')
    Geschiedenis is best leuk, hoor!


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    geschiedenis :Y)
    ik blij dat ik dat niet meer heb, maar ik deed altijd een samenvatting maken, maar daar heb je nu geen tijd meer voor denk ik, maar anders de jaargetallen opschrijven, en dan erachter wat er toen allemaal is/was gebeurd. dat hielp bij mij ookaltijd. x'D


    PINKPOP WAS SUPER=D

    (...)
    geschiedenis -_-'

    Ahaah. Gewoon lezen, lezen en lezen. Werkt bij mij altijd.


    Walkin' in line.

    Gewoon doorlezen en de opdrachten die je hebt gemaakt nog eens bekijken wij hebben er een speciaal systeem voor genaamd: K.A.C.H. K=Kennis maken. A= Actieve verwerking. C = Controleren en corigeren. H = Herhaald overlezen. Bij de eerste stap maak je kennis met het onderwerp waar je het over hebt dit doe je in de les. Bij de Actieve verwerking maak je opdrachten Bij de volgende stap kijk je wat je fout en goed deed de fouten verbeter je. Nu weet je dus al een heleboel. Dan ga je de tekst overlezen en herhalen.

    Schrijf wat belangrijke dingen op je hand en doe een shirt met lange rekbare mouwen aan x3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Schrijf wat belangrijke dingen op je hand en doe een shirt met lange rekbare mouwen aan x3
    & als ik gesnapt word heb ik een 1 ;)
    xD


    ' niks is wat het zijn moet '

    -grinnik-
    Ik heb morgen ook een SO geschiedenis en heb wel geleerd :']
    Ik zou de begrippen gaan leren en de oorzaken en gevolgen van dingen noteren. Iig geen enorme zwamverhalen in je kop stampen. Haal de grote lijnen uit een tekst.
    Zo heb ik maatschappijleer ook geleerd, maakte 40 minuten voor de toets een samenvattinkje en een jongen vroeg: leer je dat nu pas? Ik: eh.. ja? Hij liet mij zijn samenvatting van 5 kantjes zien. Ik had een 9 :']


    No growth of the heart is ever a waste

    -grinnik-
    Ik heb morgen ook een SO geschiedenis en heb wel geleerd :']
    Ik zou de begrippen gaan leren en de oorzaken en gevolgen van dingen noteren. Iig geen enorme zwamverhalen in je kop stampen. Haal de grote lijnen uit een tekst.
    Zo heb ik maatschappijleer ook geleerd, maakte 40 minuten voor de toets een samenvattinkje en een jongen vroeg: leer je dat nu pas? Ik: eh.. ja? Hij liet mij zijn samenvatting van 5 kantjes zien. Ik had een 9 :']


    haha succes morgen ;)


    ' niks is wat het zijn moet '

    I love geschiedenis. :D
    Maar je kan wel spieken in de vorm van een open truitje aandoen, op je borsten wat schrijven, en als je dan kijkt, en de leraar zegt er iets van kan jij zeggen ; ' ö Waar kijkt u nou naar?! '
    En anders ga je het gewoon supervaak overschrijven. :Y)


    You move me ......... Kurt

    I love geschiedenis. :D
    Maar je kan wel spieken in de vorm van een open truitje aandoen, op je borsten wat schrijven, en als je dan kijkt, en de leraar zegt er iets van kan jij zeggen ; ' ö Waar kijkt u nou naar?! '
    En anders ga je het gewoon supervaak overschrijven. :Y)


    whaahaaaa xD geniaaall (A)


    ' niks is wat het zijn moet '

    tijdbalk maken met gebeurtenissen.. wei moeten altijd volgorde van gebeurtenissen weten


    Warum bist Du so Blaß,so Kalt, so Herzlos?