• WARNING : Stop ! ik hoef geen reacties meer!Want Decoy heeft de hoofdrol!



    XoxO

    [ bericht aangepast op 22 feb 2010 - 16:36 ]


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Naam ; Karin -achternaam: Dixon-
    Leeftijd ; 16
    Goede eigenschappen ; maakt graag vrienden, spontaan, vaak vrolijk, soms iets te lief, heeft doorzettings vermogen, laat zich niet snel uit het veld slagen.
    Slechte eigenschappen ;vertrouwt niet zo snel vreemden, zal er alles aan doen om te bewijzen dat ze gelijk heeft.
    Hobby's ;uitgang gaan met vrienden, tekenen, schrijven, zingen -voor de lol,- en Snowboarden
    Foto(Het liefst die er uit ziet als 14-15-16 jaar en niet te hoerig );klik als het geen goede foto is hoor ik het wel(:
    Waarom jij de hoofdrol-speler moet zijn in mijn story ; Omdat ik je story wel wil lezen en ik liever niet lees waar "jij" staat dus bv jij zegt je naam en jij dit en jij dat.. En omdat ik niet zo graag Justin Bieber stories lees, hoop ik toch dat jij er verandering in kan brengen(:

    [ bericht aangepast op 22 feb 2010 - 15:19 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Naam ; Demy Hale
    Leeftijd ; 14
    Goede eigenschappen ; geeft niet zo snel op
    Slechte eigenschappen ; kan er niet tegen als mensen schelden met ziektes of afkomst
    Hobby's ; Dansen,Zingen en Acteren en Zwemmen
    Foto(Het liefst die er uit ziet als 14-15-16 jaar en niet te hoerig );http://3.bp.blogspot.com/_6ORgUiitPl0/So1p3WnyaJI/AAAAAAAADCI/MgiC50f3Fgc/s400/Jennifer_Grey.jpg
    Waarom jij de hoofdrol-speler moet zijn in mijn story ; Omdat het me leuk lijkt en ik benieuwd ben naar Jou Story ik denk dat ik er verslaafd aan ga raken

    [ bericht aangepast op 22 feb 2010 - 14:07 ]

    ik w8 nog tot er meer mensen reageren anders kies ik een van jullie ;)

    trouwens bedankt voor het invullen! (H)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Ik vul ook even in.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Naam ; Renée Lisa Walsch.
    Leeftijd ; 15
    Goede eigenschappen ; Lief, vrolijk, behulpzaam, zorgzaam, leergierig, zelfverzekerd, creatief en spontaan.
    Slechte eigenschappen ; Jaloers, kan slecht tegen haar ongelijk en vertrouwd mensen te snel waardoor er in het verleden dingen met haar zijn gebeurt waar ze liever niet over praat.
    Hobby's ; Piano spelen, zingen, dansen, shoppen, schrijven, uitgaan, lezen en met vriendinnen dingen doen.
    Foto ; Deze is wat te oud denk ik, deze of deze.
    Waarom jij de hoofdrol-speler moet zijn in mijn story ; Omdat ik graag Justin Bieber stories lees en het natuurlijk extra leuk is om jezelf terug te lezen en ik denk dat je goed kan schrijven dus is het extra mooi als iemand ook nog goed schrijft!

    [ bericht aangepast op 22 feb 2010 - 15:17 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Shanice aka die gek uit Nijmegen.
    Wacht, dan vul ik ook even in ^^.


    you're my favourite part of the day ~

    Decoy schreef:
    Naam ; Renée Lisa Walsch.
    Leeftijd ; 15
    Goede eigenschappen ; Lief, vrolijk, behulpzaam, zorgzaam, leergierig, zelfverzekerd, creatief en spontaan.
    Slechte eigenschappen ; Jaloers, kan slecht tegen haar ongelijk en vertrouwd mensen te snel waardoor er in het verleden dingen met haar zijn gebeurt waar ze liever niet over praat.
    Hobby's ; Piano spelen, zingen, dansen, shoppen, schrijven, uitgaan, lezen en met vriendinnen dingen doen.
    Foto ; Deze is wat te oud denk ik, deze of deze.
    Waarom jij de hoofdrol-speler moet zijn in mijn story ; Omdat ik graag Justin Bieber stories lees en het natuurlijk extra leuk is om jezelf terug te lezen en ik denk dat je goed kan schrijven dus is het extra mooi als iemand ook nog goed schrijft!

    Ik heb 3 foto's gedaan en ik denk dat de laatste de beste is. Maar de keuze is aan jou.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    (...)
    Ik heb 3 foto's gedaan en ik denk dat de laatste de beste is. Maar de keuze is aan jou.



    ik was vergeten te vragen of 1 van die meisjs meer foto's van zichzelf hebben?
    Zodat ik in meer hoofdstukken een andere foto er neer te zetten.

    Sorry voor het ongemak :)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    xBabyxFacex schreef:
    (...)


    ik was vergeten te vragen of 1 van die meisjs meer foto's van zichzelf hebben?
    Zodat ik in meer hoofdstukken een andere foto er neer te zetten.

    Sorry voor het ongemak :)

    Uhm ja als het goed is wel die eerste heeft heel veel foto's van zichzelf maar ik kijk wel even of er meer van die laatste zijn.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    http://xxchange.net/self.html
    Alle foto's van die laatste. Als je op een foto staat met je mis komt vanzelf de rest.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Naam ; Haley Brandon.
    Leeftijd ; 15 jaar.
    Goede eigenschappen ; kan goed luisteren, is betrouwbaar, verlegen maar vriendelijk als je haar goed kent, lief en zorgzaam.
    Slechte eigenschappen ; erg kwetsbaar, kan er niet tegen als mensen iemand pesten, maakt moeilijk vrienden, vertrouwd mensen niet snel en soms snel jaloers (bijv. als iemand haar beste vriendin 'afpakt').
    Hobby's ; lezen, schrijven (liedjes, gedichten en verhalen), gitaar & piano spelen en gek doen met haar beste vriendin.
    Foto(Het liefst die er uit ziet als 14-15-16 jaar en niet te hoerig ); Foto.
    Waarom jij de hoofdrol-speler moet zijn in mijn story ; Omdat ik Justin's biggest fan ben :Y). En story's over hem zijn gewoon leuk ^^.


    you're my favourite part of the day ~

    Naam ; Demi McHallen
    Leeftijd ; 15
    Goede eigenschappen ; lief, spontaan, betrouwbaar
    Slechte eigenschappen ; choatisch, nieuwsgierig
    Hobby's ; zingen, uitgaan, paardrijden
    Foto;http://quizilla.teennick.com/user_images/C/cheese44/1121475073_yalicia026.jpg
    Waarom jij de hoofdrol-speler moet zijn in mijn story ; omdat jij gewoon geweldig schrijft!! en je story's zijn altijd super :D

    [ bericht aangepast op 22 feb 2010 - 16:41 ]