• Nou het zit dus zo,

    Nu ik geen werk heb -al een tijdje- slaap ik echt heel slecht, zoals nu, ik ben nu nog wakker, en ik ben om 12 smiddags wakker geworden, en nu dus nog steeds niet aan het slapen, ik kan ook niet slapen niks helpt echt helemaal niks. en ik blijf nu gewoon wakker want ik weet dat ik niet kan slapen, soms ga ik gewoon pas om half 7 sochtens op bed -heel slecht ik weet het- en dan slaap ik gewoon heel lang door, en als ik mijn wekker om een normale tijd zet kom ik er gewoon niet uit. Normaal -toen ik werk had- sliep ik ook maar een uurtje of 3\4 maar nu gewoon langer, en ik ga later op bed, en ik ben niet moe..maar ik moet wel weer wat regelmaat en orde krijgen anders komt het niet goed, denk ik..

    dus wat zouden jullie doen ??
    alvast heel erg bedankt voor de hulp (H)


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Ik zou gewoon écht op een normale tijd in bed gaan liggen, dan val je na een tijdje heus wel in slaap.
    Ik zet altijd rustige muziek op, misschien moet je dat eens proberen? o.o


    Smiling but close to tears.

    Crimineel schreef:
    Ik zou gewoon écht op een normale tijd in bed gaan liggen, dan val je na een tijdje heus wel in slaap.
    Ik zet altijd rustige muziek op, misschien moet je dat eens proberen? o.o


    Indd.


    The magic will never end.

    Crimineel schreef:
    Ik zou gewoon écht op een normale tijd in bed gaan liggen, dan val je na een tijdje heus wel in slaap.
    Ik zet altijd rustige muziek op, misschien moet je dat eens proberen? o.o


    Had ik nog niet geprobeert en ook niet aan gedacht maar als ik optijd op bed ga dan kom ik meestal nooit in slaap :(


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Ja, maar je rust dan wel uit.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Een vast slaapritme krijgen. De tijd dat je gaat slapen maakt niets uit. Je moet wel altijd om dezelfde tijd opstaan.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Crimineel schreef:
    Ik zou gewoon écht op een normale tijd in bed gaan liggen, dan val je na een tijdje heus wel in slaap.
    Ik zet altijd rustige muziek op, misschien moet je dat eens proberen? o.o


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik heb dat ook een tijdje gehad. En ik had geen idee hoe het kwam. Mijn moeder roepte altijd dat het kwam dat ik mezelf niet vermoeid maakte, maar kom op... Dat hoort toch niet nodig te zijn:X Maargoed, een aantal tips:
    - Ga om een vaste tijd slapen en sta om een vaste tijd op. Zo bouw je een regelmatig slaapritme op.
    - Probeer iets te vinden waardoor je beter kunt slapen. Als je niet in slaap kunt komen kun je bijv. een boek lezen. Ga vlak voor het slapen niet computeren, huiswerk maken of iets in die trant. En probeer uit te vinden waardoor je beter kan slapen, zodat je dat van tevoren kun doen. Bij velen helpt een douche.
    - Denk na waardoor je niet kan slapen. Pieker je te veel, zit je teveel thuis, te warm, te koud,...

    Bij mij ging het op geve moment echt niet meer. Toen ben ik naar een of andere arts gegaan (jeweetwel, zo eentje met een andere denkwijze... Hoe noem je dat ook alweer?:P). Daar heeft hij vragen aan me gesteld. Tegen mij zei hij dat zoiets in je hoofd dat je slaapritme regelt het niet meer goed deed. Geen idee of dat zo was, maargoed. Toen ben ik aan de acupunctuur gegaan (dan steken ze naalden in je:Y) Nee, dat is niet eng:P). Maarja, dat is natuurlijk als je echt de wanhoop nabij bent zoals ik toen was:Y)

    Succes ermee;)


    To live would be an awfully big adventure

    Sporten, dan heb je wat te doen overdag.


    Life is hard and then we die

    Sentiment schreef:
    Een vast slaapritme krijgen. De tijd dat je gaat slapen maakt niets uit. Je moet wel altijd om dezelfde tijd opstaan.


    cakes taking over the world

    Ik heb zelf ook heel weinig slaap nodig en ik ben ook nooit moe als ik naar bed ga. Maar ik val na een tijdje meestal vanzelf in slaap.. :')


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    jezelf dwingen een vast slaappatroon te ontwikkelen. Dat is moeilijk, maar probeer het en na een tijdje zal het zn vruchten afwerpen.
    En als je jezelf uitput overdag - met sporten zoals Pukkelxding al zegt - kan dat goed meehelpen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ga lezen voor dat je gaat slapen, en dan ook echt lezen. Bladzijdes!
    Dan worden de ogen van zelf slap.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Het werkt heel erg als je elke dag/twee dagen/week een uur of half uur eerder naar bed gaat dan raakt je lichaam er lachzaam aan gewend en hoeft het niet in één keer. Dus dan ga je vanzelf eerder slapen en krijg je een regelmatig slaappatroon of probeer anders eens op advies van de dokter slaappillen.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2010 - 23:30 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Jullie hebben allemaal hele goede ideeen ^^ dankjulliewell (H)


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey