• heh!
    ik weet niet of je het al doet, maar ik heb een goed idee!
    zeg tegen al je vrienden dat er quizlet is en of ze er ook op gaan!
    dat zit je zometeen met al je vrienden op quizlet elkaars quizzen te doen en lekker te chatten!(yeah)
    en misschien ook nog wel elkaars story's lezen en elkaars poll invullen!:D

    [ bericht aangepast door een moderator op 17 feb 2010 - 18:59 ]

    Sentiment schreef:
    Liever niet. Ik zit er niet op te wachten dat iedereen op Q komt, en mijn verhalen gaat lezen. Q is voor mij een plaats waar ik mezelf kan zijn, zonder gezeik.


    indeed.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Eh, neen? Mijn vrienden/vriendinnen of whatever moeten echt niet lezen wat ik hier allemaal opschrijf over hun. En dan de volgende dag op school komen waar iedereen over je verhalen praat zeker, haha neen.

    Ik heb niets tegen meer mensen op quizlet, maar alsjeblieft niet mijn vriendinnen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Sentiment schreef:
    Liever niet. Ik zit er niet op te wachten dat iedereen op Q komt, en mijn verhalen gaat lezen. Q is voor mij een plaats waar ik mezelf kan zijn, zonder gezeik.

    precies, hier is het gewoon ff lekker afleiding en chil zonder gezeik van je vrienden ofso


    I solemny swear i am up to no good

    Sentiment schreef:
    Liever niet. Ik zit er niet op te wachten dat iedereen op Q komt, en mijn verhalen gaat lezen. Q is voor mij een plaats waar ik mezelf kan zijn, zonder gezeik.


    I'll decide when to die,until then let me life my way

    Nou, nee. ;_;


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    NO.
    3 hebben al een account maar komen er gelukkig niet meer op. Ééntje weet toch al veel van me, maartoch.

    Ze hoeven mijn verhalen niet te lezen, of te weten wie ik hot vind ofzo. Want dan weet binnekort de hele klas het, LOL.


    I live for the applause, you will die for it.

    Sentiment schreef:
    Liever niet. Ik zit er niet op te wachten dat iedereen op Q komt, en mijn verhalen gaat lezen. Q is voor mij een plaats waar ik mezelf kan zijn, zonder gezeik.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    een van mijn beste vriendinnen zit op Q, en dat vind ik eigenlijk ook best vervelend.....


    To The Stars Through Adversity

    Eigelijk wil ik het liever niet,ik ken maar 1 meisje in het echt,die bij me op school heeft gezeten die hier ook op zit maar voor de rest zou ik het niet willen.
    Want ik laat hier op Q mijn echte kant zien.

    Eigelijk precies het zelfde als Sentiment ;)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Sentiment schreef:
    Liever niet. Ik zit er niet op te wachten dat iedereen op Q komt, en mijn verhalen gaat lezen. Q is voor mij een plaats waar ik mezelf kan zijn, zonder gezeik.


    dream, dare, fly!

    Sentiment schreef:
    Liever niet. Ik zit er niet op te wachten dat iedereen op Q komt, en mijn verhalen gaat lezen. Q is voor mij een plaats waar ik mezelf kan zijn, zonder gezeik.


    Voor mij ook.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Allison schreef:
    Ik zou mijn vriendinnen nooit zeggen dat ze hier een account moeten aanmaken, lol.

    Loeka heb ik erop gekregen omdat ze het 'awesome' vind :D


    (^_^)

    Daar doe ik niet aan mee, dan raak ik dit ''geheime plekje'' kwijt :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'