• heh!
    ik weet niet of je het al doet, maar ik heb een goed idee!
    zeg tegen al je vrienden dat er quizlet is en of ze er ook op gaan!
    dat zit je zometeen met al je vrienden op quizlet elkaars quizzen te doen en lekker te chatten!(yeah)
    en misschien ook nog wel elkaars story's lezen en elkaars poll invullen!:D

    [ bericht aangepast door een moderator op 17 feb 2010 - 18:59 ]

    Liever niet. Ik zit er niet op te wachten dat iedereen op Q komt, en mijn verhalen gaat lezen. Q is voor mij een plaats waar ik mezelf kan zijn, zonder gezeik.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Hmm. Is een goede. Misschien moeten we ook op onze andere profielen reclame maken voor quizlet?


    "Let them eat cake!"

    Ik heb je bericht even aangepast, het is een beetje vervelend om berichten te lezen die vol staan met smilies ;)


    I clicked my heels and wished for you.

    Euh ja echt wel :S
    Dan weer vriendjespolitiek en blabla en dan samenspannen, toch maar ni =)


    Stop wishing, Start doing..

    Ik zou mijn vriendinnen nooit zeggen dat ze hier een account moeten aanmaken, lol.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Dat sla ik liever af.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Sentiment schreef:
    Liever niet. Ik zit er niet op te wachten dat iedereen op Q komt, en mijn verhalen gaat lezen. Q is voor mij een plaats waar ik mezelf kan zijn, zonder gezeik.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Sentiment schreef:
    Liever niet. Ik zit er niet op te wachten dat iedereen op Q komt, en mijn verhalen gaat lezen. Q is voor mij een plaats waar ik mezelf kan zijn, zonder gezeik.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Sentiment schreef:
    Liever niet. Ik zit er niet op te wachten dat iedereen op Q komt, en mijn verhalen gaat lezen. Q is voor mij een plaats waar ik mezelf kan zijn, zonder gezeik.


    idem.


    .

    alleen mijn beste vriendin zit van mijn vrineden op quizlet en dat wil iik graag zo houden.Ik wil niet dat iedereen mijn storys gaan lezen anders krijg ik weer gezeik op school want dat is stom en dit is stom enz.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Sentiment schreef:
    Liever niet. Ik zit er niet op te wachten dat iedereen op Q komt, en mijn verhalen gaat lezen. Q is voor mij een plaats waar ik mezelf kan zijn, zonder gezeik.


    You move me ......... Kurt

    Ik pas.
    Niemand, maar dan ook niemand van mijn vriendinnen in real life weten af van deze site. Ik zou het niet fijn vinden moesten zij mijn stories lezen. Om dan een hoop gezeik te krijgen van: schrijf jij over die dingen? etc..


    You'll never dream alone. <3

    Minority schreef:
    Ik pas.
    Niemand, maar dan ook niemand van mijn vriendinnen in real life weten af van deze site. Ik zou het niet fijn vinden moesten zij mijn stories lezen. Om dan een hoop gezeik te krijgen van: schrijf jij over die dingen? etc..


    None but ourselves can free our minds.

    Sentiment schreef:
    Liever niet. Ik zit er niet op te wachten dat iedereen op Q komt, en mijn verhalen gaat lezen. Q is voor mij een plaats waar ik mezelf kan zijn, zonder gezeik.


    Van mij ook.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Sentiment schreef:
    Liever niet. Ik zit er niet op te wachten dat iedereen op Q komt, en mijn verhalen gaat lezen. Q is voor mij een plaats waar ik mezelf kan zijn, zonder gezeik.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.