• In Buizingen, een deelgemeente van Halle, zijn twee passagierstreinen in volle ochtendspits al rijdend frontaal op elkaar gebotst. Volgens burgemeester Dirk Pieters van Halle zijn er twintig doden gevallen. Minstens elf doden zijn al bevestigd, waarschijnlijk loopt dat aantal op tot vijfentwintig. Twee wagons zijn totaal vernield en een derde staat op het andere spoor. Infrabel, de uitbater van de spoorwegen, heeft bevestigd dat er ook tientallen gewonden zijn. Een aantal mensen zou bovendien nog gekneld zitten. Er is een crisiscentrum opgericht. Volgens provinciegouverneur Lodwijk De Witte heeft een van de twee treinen een stoplicht genegeerd en is zo op de andere trein ingereden.

    Voor meer, lees dit.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2010 - 11:49 ]


    Never run out of reasons to smile...

    Heftig! ;o


    Protège moi de mes désirs.

    bij msn nieuw staat dat er zeker 12 gewonden zijn

    Mentai schreef:
    Was het een trein vol psychisch gestoorde mensen?
    Nee?
    Ja, dan is het erg.

    HAHAH, grapjas ><

    Ontopic
    'k had echt schrik dat mijn papa erop zat, omdat die ook altijd met de trein naar zijn werk gaat. Maar 'k was toch wel opgelucht toen ik hoorde dat het daar was, al is het wel heel erg voor de mensen die familieleden en/of vrienden verloren hebben.

    Mentai schreef:
    Het was niet bedoeld om grappig te zijn.
    En het had eigenlijk tot-de-dood-veroordeelde-gedetineerden-die-uit-guantanamo-zijn-ontsnapt moeten zijn c:

    Je moet zowiezo nooit mensen te dood toe wensen of het nou iemand is die nog nooit iets gemeens heeft gedaan of iemand die wel wat heeft gedaan.. laat hemm of haar maar levenslang zitten dan voelt hij meer dan dat hij 1 keer wat voelt maar dat even terzijde

    Ik vind het zo erg he denk je dat je rustig met de trein gaat kom je nooit meer thuis


    I'm not even on drugs, I'm just weird. - Alex Gaskarth