• Heey (cat)

    Ik vroeg mij zo af of dat jullie uiterlijk écht belangrijk vinden. Dat kan aan jezelf zijn of als je denkt m'n vriendinnen moeten allemaal mooi zijn of ik kom er niet mee overeen enz, ..

    Jezelf:
    Vriendinnen/vrienden:
    Vriendjes/vriendinnetjes:

    [ bericht aangepast op 10 feb 2010 - 21:01 ]


    I found myself in Wonderland.

    Nee, alleen voor de eerste keer een beetje :3


    I don't need words to feel those lips.

    Jezelf: Mijn eigen uiterlijk vind ik wel belangrijk, en ben daar ook wel veel mee bezig (als in: met mijn haar, make-up, kleding etc). Maar ik ben wel tevreden met hoe ik eruit zie.
    Vriendinnen/vrienden: Dat maakt me echt helemaal niet uit, van vrienden en vriendinnen vind ik het veel belangrijker dat hun innerlijk mooi is.
    Vriendjes/vriendinnetjes: Wat vriendjes betreft val ik niet zozeer voor uiterlijk, maar eerder voor uitstraling. Iemand kan nog zo lelijk zijn, maar als iemand iets moois uitstraalt kan ik er nog voor vallen.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Jezelf: Ja, ik wil er niet vuil bijlopen hoor. ô.0
    Vriendinnen/vrienden: Dat boeit me niet hoor. ;x
    Vriendjes/vriendinnetjes: Ik kijk meer naar het innerlijk, maar het uiterlijk telt natuurlijk ook wel n beetje =D.


    None but ourselves can free our minds.

    Bij vrienden en vriendinnen boeit ut me niej zo.. maar ze moete wel verzorgd zijn enzo maar dat is wel logies. Bij mezelf vind ik ut wel belangrijk en ben der ook best wel veel mee bezig. Bij me vriend gaat het om innerlijk maar het uiterlijk is ook goed :D


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Jezelf: Ligt aan mijn stemming, overwegend wel.
    Vrienden/vriendinnen: Dat interesseert me niet zo.
    Vriendje: Voor de eerste indruk wel, later minder omdat je naar het karakter gaat kijken.


    No growth of the heart is ever a waste

    ik vind uiterlijk belangrijk.

    innerlijk ook, maar uiterlijk is er bij mij niet veel minder om.
    daarbij zegt je uiterlijk veel over je innerlijk.

    ^^ ja haat me nu maar xD

    Jezelf: Meestal wel.
    Vriendinnen/vrienden: Moeten ze zelf weten?
    Vriendjes/vriendinnetjes: Ze moeten niet héél lelijk, vol met puisten zijn ofzo, maar nou ook niet superknap o.o


    Smiling but close to tears.

    Beastie schreef:
    Als vriendinnen: Boeit me niet.
    Mezelf: Wel fatsoendelijk uitzien.
    (Vriendjes: Yes, maar ook innerlijk)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Jezelf: Bij mezelf vind ik het heel belangrijk en ik kan er echt niet tegen als ik er slecht uitzie. Maar ik doe wel lekker de kleren aan die ik fijn vind en heb ongeveer één keer per week een dag dat mijn uiterlijk me minder kan schelen en dan doe ik lekker mijn afgetrapte schoenen en oversized trui aan.
    Vriendinnen/vrienden: Maakt me echt helemaal niks uit.
    Vriendjes/vriendinnetjes: Als ik ze net ontmoet maakt het me wel uit, maar zodra het serieus is vind ik alles prima (krul)


    I clicked my heels and wished for you.

    Saviour schreef:
    Bij een vriendje vind ik dat vooral het innerlijk telt, natuurlijk wilt een mens er zelf ook goed uitzien dus, ja mezelf wel en mijn vriendinnen dat boeit me niet zo, oké, ze moeten er nu ook niet smerig uitzien.


    Happiness hit her like a train on a track

    Ik zorg dat ik er altijd fatsoenlijk uit zie, en bij mijn vriendinnen maakt het niet zo veel uit als ze maar leuk en tof zijn ^^
    Vriendjes moeten wel een beetje mooi zijn, maar ook innerlijk >.<
    <3


    There has to be good, so that evil can kick its ass

    Ik vind het karakter veel belangrijker, maar jammer genoeg wordt je in de vuilbak gedumpt door de maatschappij als je niet aan het schoonheidsideaal voldoet. -.-


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Suffer schreef:
    Mezelf: Ik ben heel ijdel. Als ik m'n haar en make-up niet gedaan heb ga ik écht de deur niet uit.

    Vriendinnen: Daar let ik niet echt op.
    Vriendjes: Ja, tuurlijk.


    Let's do this poo

    Beastie schreef:
    Als vriendinnen: Boeit me niet.
    Mezelf: Wel fatsoendelijk uitzien.
    (Vriendjes: Yes, maar ook innerlijk)


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Mezelf: Ja, je moet toch een beetje fatsoenlijk voor de dag komen + moet ook wel voor m'n opleiding
    Vrienden/vriendinnen: Maakt me niet uit, smaken verschillen dus wat zij mooi vinden hoef ik niet mooi te vinden. Dus daar oordeel ik ook niet over(A)
    Vriendjes: Iedereen kijkt als eerste naar het uiterlijk, maar het innerlijk vind ik toch wel het belangrijkste=]


    La credenza è una medicina contro il timore