• Haha, serieus.
    http://www.bild.de/BILD/unterhaltung/leute/2010/02/09/tokio-hotel-bill-kaulitz/er-soll-dennis-die-freundin-pinky-geklaut-haben.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed:+bild-twitter-unterhaltung+(BILD.de+Twitter+Unterhaltung)&utm_content=Twitter

    Echt heel vaag, en ik geloof er ook niks van totdat hij het zelf toegeeft. :')


    Save me with your love tonight.

    AnotherAlien schreef:
    (...)

    *kuch kuch* Me oma en opa wonen in Duitsland, en me opa leest elke zondag standaard de Bild. Hij maakt er altijd grapjes om "Bild sprach zuerst mit den Toten"dat betekent zoiets als "Bild was de eerste die met de doden praatte" dat zegt hij altijd om te onderstrepen dat Bild 99 % van de tijd onzin wauweld (cat)

    Maargoed, ik geloof het zowieso niet, pas als ik het ook écht uit Bill's mond zelf hoor :Y)
    Nee, dat klopt niet helemaal. Bild schrijft artikels gebasseerd op geruchten en verhalen van anderen. Zij zeggen nooit dat dit 'waar' is, tenminste dat is in tokio hotels geval nog maar 1 keer voor gekomen en daarvoor zijn ze toen dertijd aangeklaagd. Als je tussen de regels door leest lees je letterlijk dat Bild het verhaal altijd buiten zichzelf plaatst door bijvoorbeeld te zeggen "Wij hebben gehoord van die en die..." zodat de schuld nooit bij hen neergelegd kan worden.

    Ghehe en die uitspraak van je opa vind ik wel stoer :Y)(nerd).


    Wie du mir, so ich dir.

    MrsHangover schreef:
    (...)
    Nee, dat klopt niet helemaal. Bild schrijft artikels gebasseerd op geruchten en verhalen van anderen. Zij zeggen nooit dat dit 'waar' is, tenminste dat is in tokio hotels geval nog maar 1 keer voor gekomen en daarvoor zijn ze toen dertijd aangeklaagd. Als je tussen de regels door leest lees je letterlijk dat Bild het verhaal altijd buiten zichzelf plaatst door bijvoorbeeld te zeggen "Wij hebben gehoord van die en die..." zodat de schuld nooit bij hen neergelegd kan worden.

    Ghehe en die uitspraak van je opa vind ik wel stoer :Y)(nerd).


    Ik zelf lees nooit echt de Bild, vandaar dat ik hier ook niet echt goed op kan reageren. Misschien heb je ook wel gelijk, maar nog steeds geloof ik er geen woord van voordat ik het uit Bills mond zélf hoor ;] En wat die uitspraak betreft, ik lag ook de eerste keer dat ik het hoorde zowat dubbel x]


    The time you enjoy wasting, is not wasted time..

    Het is allemaal gelogen.


    I need you like a heart needs a beat

    Fiction schreef:
    Het is allemaal gelogen.


    Ik dacht het wel.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2010 - 18:38 ]


    One Day you'll remember me...

    Fiction schreef:
    Het is allemaal gelogen.


    O.O

    ik wist wel dat ik niets moest geloven, voordat ik het uit Bills mond zelve hoorde x)


    The time you enjoy wasting, is not wasted time..

    secretangel schreef:
    (...)

    Ik dacht het wel. Maar eigenlijk heeft ze wel geluk, want ze heeft even met Bill kunnen bellen. Al was het gewoon maar om haar gerust te stellen.
    Hoe bedoel je?? Ze belt in het filmpje met haar ex.(nerd)

    [ bericht aangepast op 10 feb 2010 - 18:03 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    MrsHangover schreef:
    (...)
    Hoe bedoel je?? Ze belt in het filmpje met haar ex.(nerd)

    Nee laat maar. Ik had iets verkeerd gezien.


    One Day you'll remember me...

    Hij hefet zelf toegegevn dat hij loog. Dit is dus een bull en daarmee gsloten. Kom op, beetje iemand met hersens denkt toch na. Precies uit die duizende brieven perdag kiest bill precies die pinky uit om naar te schrijven? Yeah sure.


    Behind every beautiful thing there's some kind of pain

    Maulitz schreef:
    Hij hefet zelf toegegevn dat hij loog. Dit is dus een bull en daarmee gsloten. Kom op, beetje iemand met hersens denkt toch na. Precies uit die duizende brieven perdag kiest bill precies die pinky uit om naar te schrijven? Yeah sure.
    Zeg nooit nooit :Y) en zowieso niets is onmogelijk, al was hierbij wel te verwachten dat het van vooraf aan al bullshit was :Y).


    Wie du mir, so ich dir.