• Het is nu groot nieuws. Ik ben zelf niet afgeschrokken al dat ik zelfs er nog geen 10 minuten vanaf woon.
    Vind jij dat terrorisme te voorkomen is?
    Waarom wel/niet?
    Ben je nu banger geworden door de melding?


    your eyes are like stars in the night.

    Is dat wel echt? Niet een grap ofzo? Dat gebeurd nog wel eens.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Is dat wel echt? Niet een grap ofzo? Dat gebeurd nog wel eens.

    Ja dat is echt, want alles is ontruimt in een straat van 250 meter van het station af.


    your eyes are like stars in the night.

    Dat was niet echt, de man riep dat hij een bom bij zich had, maar hij was verward ofzo want de brandweer -dacht ik dat het was,- hadden geen bom gevonden(: -Kwam op de radio,-


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Terrorisme is niet te voorkomen, maar door mensen als Geert Wilders wordt de kans natuurlijk wel groter. Waarom zou ik bang worden. Ik kan toch niet de rest van me leven in bed blijven liggen bang voor de dood.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    als ik bommelding zie, dan moet ik denken aan een gebeurtenis in de eerste -iemand sprak het uit als : bommel-ding en dat was kinda grappig..=3
    maar ontopic:
    ik denk dat ik wel banger zou worden ja =3

    Ja, heb het gezien op TV.

    Bij mij in de buurt zijn twee mensen vermoord, dat schrikt mij ook niet af. I mean.. als je bang moet worden voor elk misdrijf dat er in mijn stad gebeurt kunnen ze me opsluiten in een gesticht. Mensen laten zich soms te snel bang maken vind ik.


    No growth of the heart is ever a waste

    muzzle schreef:
    als ik bommelding zie, dan moet ik denken aan een gebeurtenis in de eerste -iemand sprak het uit als : bommel-ding en dat was kinda grappig..=3
    maar ontopic:
    ik denk dat ik wel banger zou worden ja =3

    Ik las eerst bommel-ding :')

    Ik zou wel bang worden als het echt was.


    -

    Dat het ontruimd is hoeft niet te betekenen dat het ook écht is he. ;'D


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    TerrorQueen schreef:
    Dat was niet echt, de man riep dat hij een bom bij zich had, maar hij was verward ofzo want de brandweer -dacht ik dat het was,- hadden geen bom gevonden(: -Kwam op de radio,-



    als het goed is is er wel een bom gevonden ( maar weet ik niet zeker.) maar hoe dan ook, bedank ik de terrorist wand ik heb dank zij hem maar een paar uur op school hoeven zitten =D


    I'm your biggest night mare

    Sentiment schreef:
    Terrorisme is niet te voorkomen, maar door mensen als Geert Wilders wordt de kans natuurlijk wel groter. Waarom zou ik bang worden. Ik kan toch niet de rest van me leven in bed blijven liggen bang voor de dood.


    None but ourselves can free our minds.

    JobForaNiels schreef:
    (...)


    als het goed is is er wel een bom gevonden ( maar weet ik niet zeker.) maar hoe dan ook, bedank ik de terrorist wand ik heb dank zij hem maar een paar uur op school hoeven zitten =D


    Op het nieuws, van 2 uur kwam er op dat er geen bom was gevonden.(:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.