• Haha, serieus.
    http://www.bild.de/BILD/unterhaltung/leute/2010/02/09/tokio-hotel-bill-kaulitz/er-soll-dennis-die-freundin-pinky-geklaut-haben.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed:+bild-twitter-unterhaltung+(BILD.de+Twitter+Unterhaltung)&utm_content=Twitter

    Echt heel vaag, en ik geloof er ook niks van totdat hij het zelf toegeeft. :')


    Save me with your love tonight.

    Crush schreef:
    (...)

    oke, sorry voor die reactie, maar ik had erbei gezet 'Sorry, maar ik moest het gewoon zeggen, haha.'
    maaroke, sorry daarvoor dus. :3
    Ghehe ik heb ze er gewoon allemaal afgeketst, aangezien daar op word gereageerd wat steeds maar oneindeloos doorgaat anders. Verder geen problemen, maar ik heb ze er af gehaald om echte nasty opmerkingen te voorkomen. (nerd)


    Wie du mir, so ich dir.

    MrsHangover schreef:
    (...)
    Nee dat is Andreas niet(nerd) -die heeft normaal gesproken ook geen relaties met meisjes (krul), maar dat doet er verder niet toe-.

    Ah, oke dan.
    Is die twijfel ook weer weg ;d

    Ow, gaat het zo makkelijk dan?
    Morgen schrijf ik een brief naar Tom met een foto van me erbij.. En in de vakantie zit ik toch in Berlijn dus zover van Hamburg is het toch niet xp. En dan kan ik met hem in een hotelletje duiken..
    Hahha omg --'
    Ik geloof er niet veel van.. (:

    Leuk (krul)


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Fictional schreef:
    Leuk (krul)

    Leuk voor hem :]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Volgens mij klopt het helemaal niet! Want duizenden misschien zelfs miljoenen fans schrijven brieven naar Tokio Hotel. De jongens lezen misschien een paar brieven maar reageren er heus niet op hoor. Denkt die gast nu echt dat ze leugen steek houdt? Hij wilt zijn ex-vriendin gewoon kloten. Wat zielig voor het meisje. En nog veel zieliger voor Bill.


    One Day you'll remember me...

    De jongen heeft een interview aan rtl gegeven. Hij blijkt een gitarist te zijn en wist niet hoe hij bekend moest worden.

    Irgendwann schreef:
    De jongen heeft een interview aan rtl gegeven. Hij blijkt een gitarist te zijn en wist niet hoe hij bekend moest worden.
    Tada, probleem opgelost ^^


    Life is hard and then we die

    Haha, ik geloof eht pas als het uit Bill zijn mond zelf komt.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Looooooool. (krul)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Irgendwann schreef:
    De jongen heeft een interview aan rtl gegeven. Hij blijkt een gitarist te zijn en wist niet hoe hij bekend moest worden.

    hahaha, hoe sneu.

    Edit;
    Er is een intervieuw met het meisje, waarin ze vertelt dat ze Bill niet kent. Dat het uit was tussen haar en die jongen en hij er niet mee kon omgaan.

    Gabbana schreef:
    Vind dit gerucht een beetje lastig. :()

    Bild.de is meestal heel eerlijk en verspreid niet niet echt geruchten rond Tokio Hotel en dergelijke.

    Dus nja, ik geloof het ook niet, maar toch kut van Bild. :'D


    *kuch kuch* Me oma en opa wonen in Duitsland, en me opa leest elke zondag standaard de Bild. Hij maakt er altijd grapjes om "Bild sprach zuerst mit den Toten"dat betekent zoiets als "Bild was de eerste die met de doden praatte" dat zegt hij altijd om te onderstrepen dat Bild 99 % van de tijd onzin wauweld (cat)

    Maargoed, ik geloof het zowieso niet, pas als ik het ook écht uit Bill's mond zelf hoor :Y)


    The time you enjoy wasting, is not wasted time..

    PUKKELxDING schreef:
    Gerucht:
    Bananen tot leven gekomen?


    Die is net zo geloofwaardig als dat gerucht :)

    Hahaha idd


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.