• Haha, serieus.
    http://www.bild.de/BILD/unterhaltung/leute/2010/02/09/tokio-hotel-bill-kaulitz/er-soll-dennis-die-freundin-pinky-geklaut-haben.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed:+bild-twitter-unterhaltung+(BILD.de+Twitter+Unterhaltung)&utm_content=Twitter

    Echt heel vaag, en ik geloof er ook niks van totdat hij het zelf toegeeft. :')


    Save me with your love tonight.

    Naj. Bill verdient wel een beetje liefde vind ik ;)


    Your Butt is Mine!

    als bill het zelf zegt geloof ik het wel,
    nu geloof ik het lekker niet :Y)

    ik geloof het pas als Bill het zelf zegt :]


    T O K I O H O T E L < 3

    Pinky S. und „Tokio Hotel“-Bill wollten sich gegenüber BILD nicht zu ihrer Beziehung äußern. Met andere woorden niemand is iets gevraagd, behalve een ex vriendje dat boos is op zijn vriendin dat ze hem niet meer wil. Wel orgineel verhaal moet ik zeggen. Het is gewoon zo idioot dat het nog wel zou kunnen kloppen :'DD


    Wie du mir, so ich dir.

    Nou als het zo makkelijk is gegaan als dat op die website staat dan eet ik een bord sperziebonen leeg. (gadverdamme:S)

    En trouwens, daar heeft Bill het volgens mij nu veel te druk voor, voor een vriendin.. I'm just saying..


    Don't smoke, don't drink, don't do drugs and I can party harder than you!

    Wat enig. :'D


    blame the bully.

    Dat mens naast die blonde jongen zou Bill's 'vriendin' moeten zijn? Oo


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Closure schreef:
    Dat mens naast die blonde jongen zou Bill's 'vriendin' moeten zijn? Oo

    Blijkbaar :Y)

    pinky :')) ??
    okee whatever , het wordt tijd dat hij een vriendin krijgt :-)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    trouwens, het kan zijn dat ik té scheel voor woorden ben, maar, die linkse, is dat niet "andreas"?

    PUKKELxDING schreef:
    Oke, ik heb het artikel gelezen. Weetje wat er staat?
    Dat meisje zou een brief naar Bill hebben geschreven met een foto van haar erin. Toen zou Bill daarop geantwoord hebben, en hadden ze afgesproken. Kort daarop volgend zou hij bij haar zijn geweest en zouden ze samen in een hotel hebben overnacht.
    En weetje wie dat heeft gezegd? Die ex-vriend van dat meisje waar Bill zogenaamd mee heeft! Ik bedoel, ofwel dat meisje wilde het gewoon uitmaken met hem en verzon een dik leugen, die hij doorlekte omdat hij wraak wilde nemen. Ofwel hij verveelt zich gewoon ='D

    En het rare eraan is, het meeste van de tijd leest tokio hotel hun brieven nog niet en als je een antwoord krijgt is het meestal een handtekening. Waarom zouw hij nu ineens wel gaan lezen en een brief gaan terug schrijven Oo

    Haat en zeik reacties toewaards het meisje, de exvriend of tokio hotel worden gewoon zonder pardon verwijderd! Reacties óp de niet toegestane reacties dus ook. Jullie weten onderhand wel wat kan en wat niet, dat hoef ik niet nog eens uit te leggen denk ik zo (nerd)

    [ bericht aangepast op 9 feb 2010 - 19:43 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    MrsHangover schreef:
    Haat reacties toewaards het meisje, de exvriend of tokio hotel worden gewoon zonder pardon verwijderd! Jullie weten onderhand wel wat kan en wat niet, dat hoef ik niet nog eens uit te leggen denk ik zo (nerd)



    Euhmm.. ik heb gezegt dat ik vond dat ze er marginaal uitzag.Dat is toch geen haat reactie hé?


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    UNCOMMON schreef:
    trouwens, het kan zijn dat ik té scheel voor woorden ben, maar, die linkse, is dat niet "andreas"?
    Nee dat is Andreas niet(nerd) -die heeft normaal gesproken ook geen relaties met meisjes (krul), maar dat doet er verder niet toe-.


    Wie du mir, so ich dir.

    MrsHangover schreef:
    Haat en zeik reacties toewaards het meisje, de exvriend of tokio hotel worden gewoon zonder pardon verwijderd! Reacties óp de niet toegestane reacties dus ook. Jullie weten onderhand wel wat kan en wat niet, dat hoef ik niet nog eens uit te leggen denk ik zo (nerd)


    oke, sorry voor die reactie, maar ik had erbei gezet 'Sorry, maar ik moest het gewoon zeggen, haha.'
    maaroke, sorry daarvoor dus. :3


    Smiling but close to tears.