• De stelling van vandaag luidt:
    Het naaktstrand zou verboden moeten worden

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Neen, vind ik niet. Ik vind het goed dat ze voor mensen die echt helemaal naakt willen gaan een apart strand hebben voorzien, want ik zou het maar vies vinden moest je plots een naakte persoon over het strand zien lopen.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Dat is nou eens de enige plek waar je nog openbaar naakt mag lopen, dus nee. :'D


    Let the Night embrace you

    Neeeeeeeeeeeh! T_T
    naakt strand moet blijven XD
    ..

    [ bericht aangepast door een moderator op 8 feb 2010 - 8:35 ]

    Eerlijk?
    Nee das juist Freaking Grappigg! x'D

    Maar overleven 2 weken in een Naturisten stadje in een uithoek van een eiland dat maar 70km ofz is. Das Erger O.O!

    [ bericht aangepast door een moderator op 8 feb 2010 - 8:36 ]


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    blijven.

    laat het blijven geen zin dat ik steeds schrik van dat mensen naalt over het gewoone strand lopen


    Some angels have no wings.

    Nee, waarom? Als mensen graag in het openbaar naakt willen lopen en dat de enige plek is dat ze dat kunnen; neem hun dat dan niet af.

    Oneens.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nee !!
    Ik maak me daar niet zo druk over, eigenlijk kom ik daar nooit. Alleen één keertje maar ik was snel weer weg !
    Laat die mensen toch, misschien vinden zij het wel lekker om bloot op het strand te rennen.
    So what?


    [[x]. Twincest .[x]]

    Tranquillity schreef:
    Neen, vind ik niet. Ik vind het goed dat ze voor mensen die echt helemaal naakt willen gaan een apart strand hebben voorzien, want ik zou het maar vies vinden moest je plots een naakte persoon over het strand zien lopen.


    I found myself in Wonderland.

    oneens, want like ik heb geen last van de mensen daar x]


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Oneens, laat ze lekker naakt lopen als zij zich daarbij prettig voelen.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Eywa schreef:
    Dat is nou eens de enige plek waar je nog openbaar naakt mag lopen, dus nee. :'D


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Als zij het graag willen laat hun dan maar,hebben wij er teminsten geen 'last' van


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Oneens.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker