• De stelling van vandaag luidt:
    Het naaktstrand zou verboden moeten worden

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nee! Ik kan me nog herinneren dat we in Frankrijk waren en ik als klein meisje 4 was. Helaas zat ik in mijn blote kont op een niet-naaktstrand, het naaktstrand was een kilometer verderop. maar wat was dat een leven 8D


    "Let them eat cake!"

    Opeens
    Sommige mensen willen buiten naakt zijn, dus daar is het naakt strand voor;)
    Maar ik vind wel dat mensen niet naakt mogen zijn op het gewone strand, want daar lopen ook nog gewoon kinderen, en ik zie vaak mensen die naakt zijn op het strand


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ik ben nu niet voor naturisten,maar iedereen heeft zijn rechten,dus zij dus ook??


    Everyone's a hypocrite, even I am.

    Nee, omdat mensen anders nergens anders naakt kunnen rondhuppellen:)


    on my own in a seperate sky

    Luctus schreef:
    Als zij het graag willen laat hun dan maar,hebben wij er teminsten geen 'last' van


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Tranquillity schreef:
    Neen, vind ik niet. Ik vind het goed dat ze voor mensen die echt helemaal naakt willen gaan een apart strand hebben voorzien, want ik zou het maar vies vinden moest je plots een naakte persoon over het strand zien lopen.


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    Een beetje eens.
    Ik ging een keer naar een gewoon strand, en daarnaast zat een Nudistenstrand, en die mensen waren eng. o.o
    Want ik hoefde dát nou echt niet te zien.
    Alleen, als het op een plek is waar 'gewone mensen met kleren aan, die een trauma krijgen [zoals ik] als ze dat zien' niet zijn, dan mag het wel vind ik? o.o


    Smiling but close to tears.

    Waarom? Als mensen daar heen willen, lekker laten gaan? Ik heb er geen last van ofzo.


    Stop holding me under and let me breathe.

    savoir schreef:
    Waarom? Als mensen daar heen willen, lekker laten gaan? Ik heb er geen last van ofzo.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Nee.


    Stop existing and start living.

    Mij maakt het niet uit..
    Als hun lekker naakt willen lopen moeten hun dat weten, dat is de enige plaats waar je zonder problemen naakt kan en mag lopen.

    Dus Oneens..

    ~Xx~


    Don't stop believing, and you will be happy

    nee want anders gaan ze op het gewone strand naakt lopen :( xD


    you were born original don't die as a copy

    nee, wat is het nut ervan om dat te verbieden:S


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Nee, ik kom daar niet, dus heb er ook geen last van.


    blame the bully.

    Tranquillity schreef:
    Neen, vind ik niet. Ik vind het goed dat ze voor mensen die echt helemaal naakt willen gaan een apart strand hebben voorzien, want ik zou het maar vies vinden moest je plots een naakte persoon over het strand zien lopen.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.