Oneens. Als die mensen in hun naakie willen lopen waardat dan ook nog eens mag, laat hen dan tog begaan. Liever dat ze datdaardoen dan datik ineens iemand naakt voor me zie staan op een normaal strand.
Als nudisten of andere mensen zich nu eenmaal vrijer voelen naakt dan is dat zo en daarom zou een naaktstrand niet verboden moeten zijn.Iedereen heeft zijn eigen levensstijl en als het je stoort ga er dan gewoon niet heen.
Tranquillity schreef:
Neen, vind ik niet. Ik vind het goed dat ze voor mensen die echt helemaal naakt willen gaan een apart strand hebben voorzien, want ik zou het maar vies vinden moest je plots een naakte persoon over het strand zien lopen.
Tranquillity schreef:
Neen, vind ik niet. Ik vind het goed dat ze voor mensen die echt helemaal naakt willen gaan een apart strand hebben voorzien, want ik zou het maar vies vinden moest je plots een naakte persoon over het strand zien lopen.
Nee, vind ik niet. Beter een apart gedeelte voor de nudisten, dan dat ik op het strand een ijsje (bv) eet, en dan opeens zo'n ding zie wiebelen. Nee, bedankt.
Bovendien, wie er niet heen wil, is niet verplicht, dusja.
Ik zie niet in waarom. Er zijn mensen die het fijn vinden, en er zijn mensen die het niet fijn vinden. Makkelijke oplossing: ga erheen of ga er niet heen