• De stelling van vandaag luidt:
    Het naaktstrand zou verboden moeten worden

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oneens. Als die mensen in hun naakie willen lopen waardat dan ook nog eens mag, laat hen dan tog begaan. Liever dat ze datdaardoen dan datik ineens iemand naakt voor me zie staan op een normaal strand.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2010 - 14:02 ]

    Als nudisten of andere mensen zich nu eenmaal vrijer voelen naakt dan is dat zo en daarom zou een naaktstrand niet verboden moeten zijn.Iedereen heeft zijn eigen levensstijl en als het je stoort ga er dan gewoon niet heen.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Tranquillity schreef:
    Neen, vind ik niet. Ik vind het goed dat ze voor mensen die echt helemaal naakt willen gaan een apart strand hebben voorzien, want ik zou het maar vies vinden moest je plots een naakte persoon over het strand zien lopen.


    Just a simple "I love you" (:

    Tranquillity schreef:
    Neen, vind ik niet. Ik vind het goed dat ze voor mensen die echt helemaal naakt willen gaan een apart strand hebben voorzien, want ik zou het maar vies vinden moest je plots een naakte persoon over het strand zien lopen.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Oneens.


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Hahahahahaha x'd
    - de grappigste stelling tot nu toe x'd -


    Where there is a sea there are pirates...

    nee, want als mensen het niet willen zien, dan gaan ze er toch lekker niet heen.. en mensen die nakt willen zijn, moeten dat ook kunnen..


    And i wish that i could say, how i miss you every day, but its foolish to prefer the easy way..

    oneens

    Oneens, laat ze daar lekker naakt rondlopen x'D


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Neeeee.. die mensen die erheen gaan moeten het maar zelf weten!


    If your heart is in your dream no request is too extreme,

    oneens.

    Nee, vind ik niet. Beter een apart gedeelte voor de nudisten, dan dat ik op het strand een ijsje (bv) eet, en dan opeens zo'n ding zie wiebelen. Nee, bedankt.
    Bovendien, wie er niet heen wil, is niet verplicht, dusja.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Oneens.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik vind het zowiezo vies om iemand die je niet kent naakt te zien, dus dat strand is wel goed.
    Oneens.


    .

    Ik zie niet in waarom. Er zijn mensen die het fijn vinden, en er zijn mensen die het niet fijn vinden. Makkelijke oplossing: ga erheen of ga er niet heen :)


    Life is hard and then we die