• Haha ik heb net de camera van mijn papa gejat (hij heeft zo'n dure spiegelreflex en op school werken wij daar ook mee) en foto's gemaakt!

    Resultaat 01
    Resultaat 02
    Resultaat 03

    En nu hou ik van zijn camera en wil hem stiekem helemaal gaan jatten! :3

    Houden jullie ook van foto's maken met die spiegelreflex camera's? (:


    dream, dare, fly!

    Die foto's zijn leuk (:

    En ik jat ook altijd de camera van mijn vader, haha. Dat is echt zo'n duur professioneel ding :3


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Cassidy schreef:
    Die foto's zijn leuk (:

    En ik jat ook altijd de camera van mijn vader, haha. Dat is echt zo'n duur professioneel ding :3


    Jaa die van mijn papa ook haha!
    Ik hou van die dingen :3


    dream, dare, fly!

    Die laatste is het mooist, maar de rest ook, ik vind jou knap! En op een of andere manier op Kirsten lijken? Naja, zal wel aan mij liggen. Nou kijk, ik ben aan het sparen, en ben bijna jarig, dus dan krijg ik ook weer geld, en dan ga ik een goede camera kopen! _O_

    die foto's zijn leuk.

    Ik heb zelf een bridge -een overstap model tussen een spiegelreflec en een compact camera- gewoon omdat hij kleiner is dan een spiegelreflex maar ik hou echt van die foto's ja =]


    We can only learn to love by loving.

    Cacharel schreef:
    Die laatste is het mooist, maar de rest ook, ik vind jou knap! En op een of andere manier op Kirsten lijken? Naja, zal wel aan mij liggen. Nou kijk, ik ben aan het sparen, en ben bijna jarig, dus dan krijg ik ook weer geld, en dan ga ik een goede camera kopen! _O_


    Haha thx! (:
    Oehh hoe vet! ^^
    Ik ben ook voor een camera aan het sparen alleen duurt dat nog wel ff :')


    dream, dare, fly!

    ANNExROCKT schreef:
    (...)

    Haha thx! (:
    Oehh hoe vet! ^^
    Ik ben ook voor een camera aan het sparen alleen duurt dat nog wel ff :')

    Ookal zo slecht met sparen? Haha, ik ga oppassen (13 jaar dus mag vrij weinig doen) en daarvan sparen zegmaar :3

    Die laatste is héél mooi, en de rest trouwens ook!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Jouw pet is coooooool.
    Ik kom hem stelen jonge. (krul)


    Smiling but close to tears.

    Crush schreef:
    Jouw pet is coooooool.
    Ik kom hem stelen jonge. (krul)


    Whaah neej! Ö
    - verstopt hem snel -


    dream, dare, fly!

    whuu leuke foto's
    Ik jat wel even je pet okay? :'D

    [ bericht aangepast op 6 feb 2010 - 21:57 ]


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Ik wil een camera met een mega-goede foto- én filmkwaliteit. Anyone suggestions?

    - Maar inderdaad. Mooie foto's! ^^


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny