• Haha, iedereen op school zei dat ik zou blijven zitten, maar ik ben toch maar mooi over naar 6 vwo!
    Ik had namelijk eerst drie onvoldoendes; op M&O, wiskunde en aardrijkskunde. Maar ik ben gekapt met een 'vriendin' die me echt totaal naar me beneden haalde met haar negatieve gedrag.
    En nu ben ik over, met maar één vijf! (:

    Wie is er nog meer over? :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik joh! (cat)
    Ik had eigenlijk best wel goed, al zeg ik het zelf! En goed van je dat je met die vriendin gekapt hebt! Negatieve invloeden kan je best missen als het om je schoolpunten gaat.


    All was well.

    Jupp. ik ben ook over ^^. VWO3. Woehoee.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik, na een slecht jaar achter de rug.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2011 - 15:43 ]


    <3

    Twijfel geval, ik hoor het vrijdag pas. Ik it nu in 2 vwo en sta 3 5ven.:@


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Iris is ook over naar 2mavoo


    Firm believer of all that is magic

    Woehoe! Proficiaat! (flower)


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik ben ook over naar 5 vwo :'D

    [ bericht aangepast op 6 juli 2011 - 15:52 ]


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik ga over naar 4mavo, yaaay!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik blijf zitten op 2 havo D:


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Everdeen schreef:
    Ik ga over naar 4mavo, yaaay!


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Goedzoooo! <33

    Tegen mij zeiden ze op de basisschool en in de eerste dat ik beter HAVO kon doen, omdat ik het VWO niet zou halen, maar ik heb het mooi wél gehaald en ik heb sinds het derde jaar nooit meer lager gestaan dan een 6 _O_ In your face, bitches.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Memphis schreef:
    Goedzoooo! <33

    Tegen mij zeiden ze op de basisschool en in de eerste dat ik beter HAVO kon doen, omdat ik het VWO niet zou halen, maar ik heb het mooi wél gehaald en ik heb sinds het derde jaar nooit meer lager gestaan dan een 6 _O_ In your face, bitches.

    Tegen mij zeiden ze dat ik beter VMBO kon doen, omdat ik maar 8% op mijn CITO had voor vwo. :'D
    Lol. En volgend jaar doe ik gewoon examen op vwo, haha.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Wij hebben dat nog niet officieel te horen gekregen, maar met één zes als laagste cijfer op mijn rapport lijkt het me sterk dat ik blijf zitten. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ga over naar 2 havo/vwo