• pesten moet stoppen

    Ik heb dit verhaal geschreven omdat ik wil dat pesten stopt. Ik wordt zelf gepest en heb bijna zelfmoord gepleegd.
    Hopelijk willen jullie dit waarderen en niet in de reacties iets stoms zeggen. Ik blijf anoniem. Maar ik schrijf het met heel mijn hart.
    Ookal is wat er van overgebleven niet groot. Ik zou jullie waarmaken wat pesten met die gene doet...

    [ bericht aangepast op 7 aug 2013 - 15:44 ]


    Stay strong

    ik ga het lezen, ben ook vaak gepest geweest en heb verschillende pogingen ondernomen tot zelfdoding,
    pesten moet inderdaad stoppen.


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

    Pesten gaat nooit stoppen, neem me niet verkeerd, maar het is een feit. Zonder duisternis is er ook geen licht.
    En ik snap dat pesten kut is, heb het zelf ook meegemaakt, al dreef het mij niet tot pogingen tot zelfdoding, maar heb ik actie ondernomen en mijn bek opengetrokken, maar toch. Pesten zal blijven, oneerlijk of niet.
    Vind het wel knap dat je er een verhaal over schrijft en het is een mooie manier om zo je energie erin te steken (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    Pesten gaat nooit stoppen, neem me niet verkeerd, maar het is een feit. Zonder duisternis is er ook geen licht.
    En ik snap dat pesten kut is, heb het zelf ook meegemaakt, al dreef het mij niet tot pogingen tot zelfdoding, maar heb ik actie ondernomen en mijn bek opengetrokken, maar toch. Pesten zal blijven, oneerlijk of niet.
    Vind het wel knap dat je er een verhaal over schrijft en het is een mooie manier om zo je energie erin te steken (:


    Ik wil ook niet dat het stopt. Alleen dat ze weten hoeveel pijn ze iemand daarmee doen.


    Stay strong

    mooimike schreef:
    Pesten moet stoppen

    pesten moet stoppen

    Ik heb dit verhaal geschreven omdat ik wil dat pesten stopt. Ik wordt zelf gepest en heb bijna zelfmoord gepleegd.
    Hopelijk willen jullie dit waarderen en niet in de reacties iets stoms zeggen. Ik blijf anoniem. Maar ik schrijf het met heel mijn hart.
    Ookal is wat er van overgebleven niet groot. Ik zou jullie waarmaken wat pesten met die gene doet...


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)


    Dat is redelijk falend....
    Maar ja. Als je het niet probeert weet je ook niet of het lukt


    Stay strong

    Ik vind dat Ubiquitous een punt heeft.
    Ik ben ook gepest, maar ja, er komt nooit een eind aan. Pesters pesten anderen, die nog weer anderen pesten uit angst dat ze zelf gepest worden en ga zo maar door.


    26 - 02 - '16

    Ik steun iedereen die pesten wil stoppen, maar ik denk echt niet dat het ooit zal stoppen. Als je nu eenmaal gepest wordt en je zelf de kans krijg om 'cooler' en 'hoger' te zijn dan iemand, kan je verwachten dat ie het kans gaat aannemen om hoger dan iemand te komen te staan. Dus tja, pesten zal nooit eindigen.


    -

    Ik begrijp het maar ik probeer het een beetje te stoppen. Dan weten ze ten minste hoe de ander zich voelt


    Stay strong

    Hey, ze mag best willen dat pesten stopt. Iets willen hoeft niet per se realistisch te zijn. Ik vind het een mooi gebaar.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Walternate schreef:
    Hey, ze mag best willen dat pesten stopt. Iets willen hoeft niet per se realistisch te zijn. Ik vind het een mooi gebaar.


    Dankje


    Stay strong

    Ook ik ben heel erg gepest vroeger. De pesters zijn laf. Ik ben er uiteindelijk alleen maar sterker uitgekomen. Ze hebben me gemaakt tot wie ik nu ben. Een sterke jonge vrouw, die stevig in haar schoenen staat. Vroeger was ik zo onzeker over mezelf en dat hebben zij alleen maar erger gemaakt, maar nu....
    Ze hebben me al jaren niet meer gezien, maar als ze me tegen zouden komen. Ze zouden verbaasd zijn en ik zou ze uitlachen. Zij zijn triest...

    Ik vind ook dat het moet stoppen, maar helaas zijn er altijd van die idioten die het blijven doen... Het enige wat wij eraan kunnen doen is niet meelopen met de pesters en opkomen voor het slachtoffer. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik heb het eerste hoofdstuk geactiveerd.


    Stay strong

    Walternate schreef:
    Hey, ze mag best willen dat pesten stopt. Iets willen hoeft niet per se realistisch te zijn. Ik vind het een mooi gebaar.


    Daar moet ik je gelijk in geven.


    -

    Ik ben ook gepest, maar de grootste pester is nu mijn vriendin.
    Het lijkt mij nogal onrealistisch dat pesten ooit stopt.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2013 - 21:58 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Appa schreef:
    Ik ben ook gepest, maar de grootste pester is nu mijn vriendin.
    Het lijkt mij nogal onrealistisch dat pesten ooit stopt.


    Ik probeer het gewoon.
    Maakt niet uit wat het opleverde. Ik heb mijn best gedaan ervoor en daar ben ik trots op.


    Stay strong