• Ja, ik heb het over dit jasje. :9~
    Hij is alleen een beetje héel erg duur.

    Hebben jullie dat ook altijd? Dat de dingen die je graag wilt altijd zo duur zijn? ;3


    Protège moi de mes désirs.

    Dingen die ik echt leuk vind kunnen heel duur en heel goedkoop zijn, maar er zijn altijd teveel dingen die ik leuk vind. Dus echt veel geld hou ik niet over. -dikke shopverslaving-


    hoi, jij bent leuk.

    Het is wel mooi ja.En volgens mij is het echt leer dus ik vind 't dan niet zo duur.Echt leer is het geld wel waard (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Closure schreef:
    Het is wel mooi ja.En volgens mij is het echt leer dus ik vind 't dan niet zo duur.Echt leer is het geld wel waard (:


    Ja, dat is waar. Maar voor mijn portomonee is dit wel ontzettend duur. :')


    Protège moi de mes désirs.

    Ja, heb ik ook altijd, iedereen vind dan altijd goedkope, mooie dingen en ik dus echt nooit ;o
    En dat jasje.. Ik vind er eigenlij niet veel aan maarja, dat is mijn mening ofcourse ;x


    I'll need a little more luck than a little bit.

    Bij mij verschillen de prijzen best wel, geloof ik.
    Maar er is zoveel dat ik graag wil.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    er zijn een heleboel dingen die ik graag wil x'D Duur of goedkoop...
    Ik vind hem trouwens ongeloofelijk duur... Als je het technisch bekijkt is het maar een stukje stof x'D


    Get back motherfuckerz'

    Ja, dat is inderdaad wel heel erg duur.
    Maar volgens mij kun je zoiets bij gewone winkels wel krijgen, alleen dan is het nepleer.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ja ><'


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ik vind het jasje lelijk ;x.
    En nee, ik val op gemiddelde prijzen, zeg maar xp


    - hoi ;D

    Kvind het niet mooi... Al helemaal niet voor dat geld >.<


    The Alternative Taste

    Ik vind het jasje lelijk ;x
    Ik heb mezelf afgeleerd dingen te kopen en ben gaan sparen, voor wat weet ik niet :"D


    your eyes are like stars in the night.

    oehh i love

    Ik vind 'em niet zo mooi ;$

    Maar ik heb ook vaak dat de leukste dingen vaak gewoon te duur zijn enzo. Echt kut is dat D:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dure merken hebben meestal de mooiste kleding, en die zijn inderdaad meestal peperduur . Daar baal ik altijd vreselijk van in de winkels ;x


    Hope goes lost but never dies.

    DryYourEyes schreef:
    Ja, heb ik ook altijd, iedereen vind dan altijd goedkope, mooie dingen en ik dus echt nooit ;o
    En dat jasje.. Ik vind er eigenlij niet veel aan maarja, dat is mijn mening ofcourse ;x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.