• Hoe was jullie eerste schooldag? :Y)


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    Ik ben thuis gebleven omdat ik bang ben.
    Ik ben té verlegen en heb geen zelfvertrouwen en ik ben onzeker.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Saai en hatelijk.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ahum, saai :')

    En koud in de sneeuw.


    Nothing hurts more than being disappointed by the single person you thought would never hurt you.

    Die heb ik morgen pas.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Gewoontjes xp


    I'll need a little more luck than a little bit.

    Slecht ;x
    Ik heb maar een paar uurtjes geslapen deze nacht en deze morgen moest ik 3 kwartier wachten in de kou omdat mijn bus te laat was dankzij dat heerlijke weer sarcasme en toen moest ik nog een presentatie gaan doen voor aadrijkskunde --'
    Na school vond mijn bus het ook weer fijn om een kwartier te laat te komen waardoor ik weer bevroren was aangezien ik al te vroeg voor de bus was en dan heb ik mijn crush niet eens gezien.
    En nu stop ik met zagen (cat)


    You're a star in heaven.

    Bovicide schreef:
    Slecht ;x
    Ik heb maar een paar uurtjes geslapen deze nacht en deze morgen moest ik 3 kwartier wachten in de kou omdat mijn bus te laat was dankzij dat heerlijke weer sarcasme en toen moest ik nog een presentatie gaan doen voor aadrijkskunde --'
    Na school vond mijn bus het ook weer fijn om een kwartier te laat te komen waardoor ik weer bevroren was aangezien ik al te vroeg voor de bus was en dan heb ik mijn crush niet eens gezien.
    En nu stop ik met zagen (cat)


    Bad luck :X


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    Matix schreef:
    (...)

    Bad luck :X


    Hopelijk wordt morgen beter :/


    You're a star in heaven.

    Ik had nog vrij _O_. Kan me voorstellen dat de eerste dag na twee weken vakantie +ijzige kou niet echt gezellig was voor de meeste (krul)


    Wie du mir, so ich dir.

    verschrikkelijk =x
    het was saai, ik heb veel te veel hw op gekregen, leraren zeurden véél te veel, en ik was ook nog later thuis dan ik gedacht had -half 6- x_x
    dus horribleee (A)

    ik had slecht geslapen,koud en slecht gezind

    nu ben ik happyxD


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Viel wel mee. Nouja, de lessen waren saai en de leraren nog erger dan voor de vakantie, maar het was fijn om al mijn vrienden terug te zien :3


    Never run out of reasons to smile...

    Ik had vandaag meteen een lange dag
    En met de meest irritante mensen zat ik op de terug weg in de bus!
    Mijn mentor had de wiskunde cijfers nog steeds niet, en ik denk dat ik daarvoor een onvoldoende heb :|


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    Zoals altijd.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Kreeg te horen dat ik een 5,3 op mijn Nederlands had -die ik mag herkansen- en een min op LO, dus dat begint al goed (nerd)


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells