• Want Loki gaat Netflix veroveren met een eigen serie en nu ben ik hyped *O*

    En als ik niet op mijn telefoon zat zou ik hier een rijtje sexy gifs plaatsen dus dat komt laterrr.


    Every villain is a hero in his own mind.

    OMG, dit is wereldnieuws! Hier kijk ik zo naar uit c:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    JA IK LAS HET IM SO READY


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik las het ook!
    Maar zijn het geen 'roddels'? Of is het echt al bevestigd?
    Want dat lijkt me toch wel spoilers eventueel?


    A to the Z

    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH I'M HYPED YO!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Pixielisje schreef:
    Ik las het ook!
    Maar zijn het geen 'roddels'? Of is het echt al bevestigd?
    Want dat lijkt me toch wel spoilers eventueel?
    Volgens mij was het nog niet bevestigd, maar spoilers hoeven het niet te zijn want ze zouden ook sowieso momenten in zijn vroegere tijden kunnen pakken?
    Anyways, als dit idd gaat gebeuren ben ik ook best wel heel erg blij *O*

    TaeTae schreef:
    (...)Volgens mij was het nog niet bevestigd, maar spoilers hoeven het niet te zijn want ze zouden ook sowieso momenten in zijn vroegere tijden kunnen pakken?
    Anyways, als dit idd gaat gebeuren ben ik ook best wel heel erg blij *O*


    I would pay to see a show about Loki on Midgard & Loki on Sakaar thoooo
    Zolang het maar niet Loki als Odin is en we voortdurend naar Anthony Hopkins moeten kijken lmao marvel dont play us
    Taika Waititi's Loki vond ik wel echt zo entertainend. Ik zeg geen nee tegen een show a la Thor Ragnarok hehe


    A to the Z

    Niet om de pret te bederven hoor, maar wordt de serie niet pas uitgezonden zodra Disney hun eigen streamingdienst heeft waardoor de serie van Loki niet op Netflix komt?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Pixielisje schreef:
    (...)

    I would pay to see a show about Loki on Midgard & Loki on Sakaar thoooo
    Zolang het maar niet Loki als Odin is en we voortdurend naar Anthony Hopkins moeten kijken lmao marvel dont play us
    Taika Waititi's Loki vond ik wel echt zo entertainend. Ik zeg geen nee tegen een show a la Thor Ragnarok hehe



    Oh LORD Loki on Sakaar y e s p l e a s e


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Toevallig gisteren een super weirde Avenger-droom gehad, dus de titel en het onderwerp zijn zeer toepasselijk HAHA.
    Tbh, ik vreet alles wat Marvel doet gewoon op. Kan ook niet freaking wachten tot Captain Marvel eindelijk uitkomt (blush)


    tya

    Catmint schreef:
    Niet om de pret te bederven hoor, maar wordt de serie niet pas uitgezonden zodra Disney hun eigen streamingdienst heeft waardoor de serie van Loki niet op Netflix komt?

    Oh ja je hebt gelijk hahahaha nou ja idc ik vind het online toch wel c;


    Every villain is a hero in his own mind.

    Pixielisje schreef:
    Ik las het ook!
    Maar zijn het geen 'roddels'? Of is het echt al bevestigd?
    Want dat lijkt me toch wel spoilers eventueel?


    Het is nog niet helemaal bevestigd geloof ik, al staat het wel echt op heel veel sites? Niet dat dat zoveel zegt, maar ik hoop dat het meer is dan gewoon een roddel haha. En ik denk niet dat het na IW plaatsvindt, misschien ergens in de eeuwen tussen zijn geboorte en de eerste Thorfilm? :'P


    Every villain is a hero in his own mind.