• Me: Eminem want, ik vind dat hij niet over bullshit rapt zoals geld, sex, vrouwen or whatever. En ondanks hij veel heeft meegemaakt zet hij door en geeft niet op. Ik vind hem een grote inspiratie bron voor mij.

    That why, maar ik vroeg me af.. voor wie hebben jullie respect?


    As long you dont die, it will make you stronger.
    -Eminem

    [ bericht aangepast op 26 nov 2010 - 9:48 ]


    "We need fantasy to survive 'cuz reality is too difficult" - Lady Gaga

    All time low. Omdat ze best wel veel hebben bereikt vanuit het niks en ze gewoon hunzelf blijven.

    Russell Brand hehe, omdat ie zo geweldig is en echt zo'n natuurlijke jij-zult-nu-om-mij-lachenvibe om zich heen heeft hangen :'D
    Oh, en omdat hij zich zo lang in heeft gehouden geen seks te hebben met Katy Perry haha. Dat verdient ook wel respect.
    (A)

    [ bericht aangepast op 26 nov 2010 - 10:43 ]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    DJ Paul Elstak. Hij is voor Feyenoord en maakt geniale nummers. (krul)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Qlimax schreef:
    DJ Paul Elstak. Hij is voor Feyenoord en maakt geniale nummers. (krul)


    Dude, ik mag Paul niet. Mijn pappa is zijn beste vriend...
    Anyways, ik Eminem, om dezelfde reden als de topic maakster.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Freddie Mercury.

    Beste en meest unieke zanger die ooit heeft geleefd. Hij kon álles zingen en tsja.. hijs gewoon mijn idool ^^ :Y)


    ars moriendi

    Nick & Simon:X ze hebben zoveel bereikt in 4 jaar.. niet alleen best veel nummers maar ook best veel prijzen


    My heart is yours and so am I

    Justin Bieber, in 3 jaar ofzo heeft hij al zoveel bereikt terwel hij pas 16 jaar is. :>


    Don't dream your life, live your dreams.

    Eminem! Idd zelfde rede als die van jou :3


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Michael Jackson & Freddie Mercury. Gewoon omdat ze allebei helden zijn. En ook al praten veel mensen slecht over Michael Jackson, hij heeft alleen maar de wereld willen verbeteren, kijk maar naar zijn songs.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Davy Knowles, omdat hij gewoon zijn eigen muziek blijft maken zonder mee te gaan met de massa

    Hé, ik heb ook respect voor Eminem. Ik vind hem zo sterk, en hij laat dat gevoel aan ons zien via rap. Ondanks alles, hij heeft best veel meegemaakt, ja. Respect. --> Mis je toch nog even zo'n respectbutton zoals op hyves.^^ x'D


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    All Time Low, lang verhaal waarom.

    Eh.. Charice Pempengco. Ze is sinds Oprah Winfrey en David Foster hartstikke bekend, maar houdt zich heel goed staande en blijft nuchter en trouw aan haarzelf en haar familie. Ze verliest zich niet in drugs, alcohol en seks. Hetzelfde geldt voor Amy McDonald. Voor mensen die zich nuchter weten te houden ondanks de roem heb ik sowiezo veel respect.


    No growth of the heart is ever a waste

    Lacey Mosley. Als je weet wie het is, begrijp je wel waarom.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Emppu Vuorinen: Er is geen gitarist die ik meer waardeer dan hij. Je voelt heel zijn ziel in zijn muziek, en hij is één van de weinigen die met heel weinig een prachtige solo kan maken.
    Muse: Ik ken niet heel veel van de band, maar 'The Resistance' is in mijn ogen één van de beste albums ter wereld, en die gasten zijn alle 3 geniale componisten.


    Everything means nothing, if I ain't got you.