• Hallooooo.

    Wij hadden vandaag Chrysostomos (of 100-dagen of hoe jullie het ook mogen noemen) en ik zit hier nu met mijn heel gezicht vol varkensstift en alcoholstift enzo. Ik heb mijn gezicht al de hele tijd met water gespoeld en ontschminkingscrème opgedaan, maar het gaat er echt niet af --' Duss, weet iemand toevallig iets waarmee het gemakkelijker van mijn gezicht af gaat? ö

    Dankjee x


    Listen to what we're not saying..

    nivea


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Sorry, waarom heb je nou stift op je gezicht?


    it's so empty living behind these castle walls

    Ethereal schreef:
    Sorry, waarom heb je nou stift op je gezicht?


    Chrysostomos. Dat hoort er nou eenmaal bij.


    Listen to what we're not saying..

    Misschien een beetje een domme vraag, maar wat zijn varkensstift en alcoholstift? :X


    I clicked my heels and wished for you.

    Bravery schreef:
    Misschien een beetje een domme vraag, maar wat zijn varkensstift en alcoholstift? :X


    Ehmm, varkensstift gebruiken ze zeker op een boerderij ofzo? Maar dat gebruiken ze vandaag bij ons om mensen vol te kladden enzo ö


    Listen to what we're not saying..

    Chrysostomos is nu toch nog niet? Je hebt nog meer als 100 dagen school hoor, of niet? :')


    All was well.

    Uhm, met de ruwe kant van een spons je gezicht schoon scrubben? - Dat is wel ontzettend pijnlijk, en ik weet ook niet of dat echt goed werkt.-


    Save me with your love tonight.

    PaperHearts schreef:
    (...)

    Ehmm, varkensstift gebruiken ze zeker op een boerderij ofzo? Maar dat gebruiken ze vandaag bij ons om mensen vol te kladden enzo ö

    Okeeee :')
    Thanks voor de uitleg iig.
    Misschien een scrubgel proberen? Alleen niet te hard scrubben, dan gaat je hele huid kapot.


    I clicked my heels and wished for you.

    Deodorant werkt. Maar ik denk niet dat het prettig is op dat op je gezicht te spuiten :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Oohja dat hebben we vorig jaar gehad, die tweede jaars waren helemaal volgeklad terwijl de eerste jaars (wij toen)onschuldig door de schoolpoort mogen gaan XD Geen idee hoe je het eraf krijgt maar misschien hard schrobben, maar niet té hard zodat je huid beschadigds is.


    FireFlies Above My Head

    Uhu. Spuit wat deo op je handen en wrijf dan over je gezicht :3
    Of parfum ofzo :Y)


    All was well.

    Wij hebben volgende week honderd dagen ^^.
    Hmmm geen idee eigenlijk, had onlangs iets gelezen maar 'k ben het een beetje vergeten :X.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Maar wat is Chrisostomos dan? Zoiets heb ik op school niet hoor.


    it's so empty living behind these castle walls

    Wij hadden vandaag ook 100-dagen. Geweldig gewoon!


    Some people make the world special just by being in it

    Ethereal schreef:
    Maar wat is Chrisostomos dan? Zoiets heb ik op school niet hoor.

    Dat is een 'feest' (volledige dag) waarop de laatstejaars hun laatste 100-dagen school mogen vieren.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right