• Ja, want bij ons langs school stond een busje. En 1 man zat foto's te maken van ons, leerlingen, en de andere was het busje heel schijnheilig aan het schoon maken. Dus ik ki9jk die man zo aan die foto's aan het maken was. Keek hij geschrokken, deed snel zijn petje omlaag en capuchon op. Ik fietsje langs en zag dat ze snel alles aan het inpakken waren. Helaas heb ik het kenteken niet gezien. Maar ik was echt bang jongeh! Ik heb meteen mijn papa gebeld, die zei dat ik school moest bellen, dus zo snel ik kon belde ik school. Werdt ik doorverbonden met onze directeur. Ik heel het verhaal uitgelegt, moest ik mijn nummer geven zodat de politie mij kan bellen voor vragen. En nu ga ik met papa zoderekt aangifte doen.

    Maar ik ben echt heel bang, want die man heeft mij gezien! :'(


    Edit: Ik doe nu liever overdreven door aangifte te doen dan dat ik het straks op mijn gewete heb dat er een kind mee is genomen en verkracht ofzo! O.o

    [ bericht aangepast op 22 jan 2010 - 14:55 ]


    -

    OverMyHead schreef:
    Omygosh, wat een creeps.
    Ik vind dat je heel goed hebt gehandeld. Het is beter dat je zoiets voorkomt.
    Sterkte <3 -hug-


    Happiness hit her like a train on a track

    Wow. Ik zou ook echt zitten te shaken!
    Ik vind dat je juist gehandeld hebt! Je kan beter die maatregelen treffen, dan later beseffen dat je het had moeten doen.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Zo erg!! :O
    veel succes ermee ;)
    en wil je nog een berichtje sturen over hoe t is afgelopen?

    xxx


    So far away..

    goed dat je de politie hebt ingelicht, sowieso zomaar foto's maken van anderen is verboden dus;) ik hoop dat alles goed komt en dat ze die creeps pakken
    sterkte
    xoxo


    Why don't you break my heart

    Nou, ik heb geen aangifte gedaan want dat heeft mijn directeur al gedaan. Maar ik ben wel verhoord door de politie, telefonisch welliswaar maar ik vond het niet leuk. Ik moest de mannen beschrijven en allerlij vragen beantwoorden. De maatregelen weet ik niet want de politie wist niet of ze er iets mee konden. Maar ik hoop dat ze bij de fiets routes naar onze school goed gaan controleren ofzo.


    -

    Cassidy schreef:
    Aangiften doen van iemand die alleen foto's maakte vind ik een beetje overdreven :') Maar het is wel een beetje raar.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    hè bah, dat soort mensen hou ik helemaal niet van!


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Ik heb anderhalf jaar geleden ook iets traumatiserends meegemaakt o_o Moesten we ook aangifte doen bij de politie, dat was zo eng man :')


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    volgens vrienden staan er bij onze school ook weleens auto's met mannen erin die bier drinken, en roken en drugs gebruiken, ik ben ook bang hoor!
    ik leef met je mee, als ze gepakt worden daar bij jou stuur dan even een berichtje.

    het is goed dat je dat gezegt hebt, beter safe than sorry
    en ik zou het ook maar eng vinden
    stomme enge vieze mannen, blugh
    <3


    There has to be good, so that evil can kick its ass

    eng, hopelijk word hij snel gepakt:X


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.