• Ja, want bij ons langs school stond een busje. En 1 man zat foto's te maken van ons, leerlingen, en de andere was het busje heel schijnheilig aan het schoon maken. Dus ik ki9jk die man zo aan die foto's aan het maken was. Keek hij geschrokken, deed snel zijn petje omlaag en capuchon op. Ik fietsje langs en zag dat ze snel alles aan het inpakken waren. Helaas heb ik het kenteken niet gezien. Maar ik was echt bang jongeh! Ik heb meteen mijn papa gebeld, die zei dat ik school moest bellen, dus zo snel ik kon belde ik school. Werdt ik doorverbonden met onze directeur. Ik heel het verhaal uitgelegt, moest ik mijn nummer geven zodat de politie mij kan bellen voor vragen. En nu ga ik met papa zoderekt aangifte doen.

    Maar ik ben echt heel bang, want die man heeft mij gezien! :'(


    Edit: Ik doe nu liever overdreven door aangifte te doen dan dat ik het straks op mijn gewete heb dat er een kind mee is genomen en verkracht ofzo! O.o

    [ bericht aangepast op 22 jan 2010 - 14:55 ]


    -

    Bah o.o dat is echt eng


    We can only learn to love by loving.

    Aangiften doen van iemand die alleen foto's maakte vind ik een beetje overdreven :') Maar het is wel een beetje raar.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Cassidy schreef:
    Aangiften doen van iemand die alleen foto's maakte vind ik een beetje overdreven :') Maar het is wel een beetje raar.

    Nou ik doe nu liever overdreven dan dat ik het straks op mijn gewete heb dat er een kind mee is genomen en verkracht ofzo! O.o


    -

    creepy...


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Cassidy schreef:
    Aangiften doen van iemand die alleen foto's maakte vind ik een beetje overdreven :') Maar het is wel een beetje raar.


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Je hebt heel juist gehandeld! Geloof me, dat soort lui kun je niet vertrouwen.
    Echt waar, goed gedaan! En wees gerust, het komt goed, hij weet niets van je.


    Life is hard and then we die

    Ik ben net ondervraagt door de politie aan de telefoon. Gosh creepy dit, O.o


    -

    Cassidy schreef:
    Aangiften doen van iemand die alleen foto's maakte vind ik een beetje overdreven :') Maar het is wel een beetje raar.


    You can run but not hide

    Dat is echt heel erg. Logies dat je huilt! Sterkte


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Wow creepy:P
    Niet gezond, zulke mensen!
    Goed gedaan hor

    (K)XX


    You're late for tea!! Tik tok tik tok..Time's tikking

    Omygosh, wat een creeps.
    Ik vind dat je heel goed hebt gehandeld. Het is beter dat je zoiets voorkomt.
    Sterkte <3 -hug-


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    OverMyHead schreef:
    Omygosh, wat een creeps.
    Ik vind dat je heel goed hebt gehandeld. Het is beter dat je zoiets voorkomt.
    Sterkte <3 -hug-


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Wow, dat is best wel eng jah. Goed dat je aangifte hebt gedaan, je weet maar nooit.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ja, goed dat je mensen hebt ingeligt en zo. Ik bedoel, je weet maar nooit wat die mensen ermee van plan waren om te doen..


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ok, dat die man je gezien heeft, daar hoef je niet echt bang voor te zijn hoor, als jij aangifte hebt gedaan weet ik bijna zeker dat ze die mannen heel snel te pakken hebben.

    Heel sterk van je!


    Don't smoke, don't drink, don't do drugs and I can party harder than you!