• Ja, want bij ons langs school stond een busje. En 1 man zat foto's te maken van ons, leerlingen, en de andere was het busje heel schijnheilig aan het schoon maken. Dus ik ki9jk die man zo aan die foto's aan het maken was. Keek hij geschrokken, deed snel zijn petje omlaag en capuchon op. Ik fietsje langs en zag dat ze snel alles aan het inpakken waren. Helaas heb ik het kenteken niet gezien. Maar ik was echt bang jongeh! Ik heb meteen mijn papa gebeld, die zei dat ik school moest bellen, dus zo snel ik kon belde ik school. Werdt ik doorverbonden met onze directeur. Ik heel het verhaal uitgelegt, moest ik mijn nummer geven zodat de politie mij kan bellen voor vragen. En nu ga ik met papa zoderekt aangifte doen.

    Maar ik ben echt heel bang, want die man heeft mij gezien! :'(


    Edit: Ik doe nu liever overdreven door aangifte te doen dan dat ik het straks op mijn gewete heb dat er een kind mee is genomen en verkracht ofzo! O.o

    [ bericht aangepast op 22 jan 2010 - 14:55 ]


    -

    Dankjewel. <3


    -

    Ik snap het probleem niet. Hoezo zou er misschien iemand verkracht zijn?


    I'd rather go naked than wear fur.

    woow vet eng ;|
    het is juist goed dat je aangifte hebt gedaan want misschien zijn ze wel iets van plan enzo(A)

    [ bericht aangepast op 22 jan 2010 - 15:48 ]


    T O K I O H O T E L < 3

    Cassidy schreef:
    Aangiften doen van iemand die alleen foto's maakte vind ik een beetje overdreven :') Maar het is wel een beetje raar.


    Just a simple "I love you" (:

    Cassidy schreef:
    Aangiften doen van iemand die alleen foto's maakte vind ik een beetje overdreven :') Maar het is wel een beetje raar.


    hoezo overdreven ?

    ik denk dat jij precies hetzelfde zou doen in die situatie ;)
    Want het is niet normaal als je kinderen steeds zit te fotograveren ;)


    I solemny swear i am up to no good

    eng ;o

    Dat klinkt echt eng. Goed van je dat je aangifte hebt gedaan, ik vind het namelijk niet helemaal normaal klinken dat een vreemde foto's van jullie maakt ;o

    [ bericht aangepast op 23 jan 2010 - 17:44 ]

    Cassidy schreef:
    Aangiften doen van iemand die alleen foto's maakte vind ik een beetje overdreven :') Maar het is wel een beetje raar.

    Dat is toch helemaal niet overdreven ? Uit de tekst dat ze typte kan je wel lezen dat hij best verdacht deed. Je kan beter het zekere voor het onzekere nemen.


    None but ourselves can free our minds.

    Cassidy schreef:
    Aangiften doen van iemand die alleen foto's maakte vind ik een beetje overdreven :') Maar het is wel een beetje raar.

    Wat had ze dan moeten doen? Gewoon weg kijken en die gekke hun gang late gaan?Meschien wille ze wel iemand ontvoeren of iets tegen die school doen ofzo.
    Ik had het zelfde gedaan.


    Al had hij je gezien,hij weet niks van je dus kan hij je niets maken.
    Sterkte


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Fragile schreef:
    Dat klinkt echt eng. Goed van je dat je aangifte hebt gedaan, ik vind het namelijk niet helemaal normaal klinken dat een vreemde foto's van jullie maakt ;o


    Listen to what we're not saying..

    Buhh vet eng man. Arme jij!! *knuff* Heel goed dat je aangifte hebt gedaan!

    @iedereen die het wat overdreven vind. Misschien wel, op een bepaald opzicht. Maar aan de andere kant is het voor de wet verboden om foto's te maken van wildvreemden en als iemand zich verdacht voordoet heeft de nederlandse regering het recht om die mensen op te laten pakken. Idd, wie weet wat er gebeurd was als ze geen aangifte had gedaan en als iedereen gewoon gedaan had of er niets aan de hand was.


    Wie du mir, so ich dir.

    Wij hebben een steegje naar school lopen waar dagelijks allemaal leerlingen door gaan en ooit is daar eens iemand verkracht geweest en diezelfde verkrachter wou ook een lerares aanranden maar die is nog snel naar de school kunnen lopen en heeft de politie verwittigd. Die man is wel nooit gepakt geweest :o
    Dat was vorig jaar.


    All was well.

    gewoon foto's van je nemen zonder toestemming is trouwens illegaal

    zo eng!
    slim van je!


    I never dream of being a superhero and fighting evil, 'cause in my dreams, i'm often the bad guy

    iewwwwllllllll eng zeg!!!!!!


    DUDE! Get a life!!!