• Dit stukje vond ik ergens en ik vind het hard. Maar gedeeltes ervan zijn wel weer waar.. =$

    Ik zei het eigenlijk die vorige keer al: je wordt keihard geflest met die boybands. Zoveel meiden en maar één Bill, dat kon nooit goed gaan natuurlijk. Het was dan ook te verwachten, precies nu de Tokio Hotel-rage wat is geluwd: om jouw kansen zogenaamd te vergroten (maar vooral om je moeder nog meer geld uit haar zakken te kloppen) heeft dezelfde platenmaatschappij weer een nieuwe boyband uit de Duitse schoolbanken getoverd. Cinema Bizarre heet het vijftal met de bijnamen Shin, Yu, Strify, Kiro en Luminor. Het verschil: ze zien er allemáál als een wijf uit. Begrijp me goed, er is niks mis met Visual Kei als muziekstroming, met anime of met manga (ik ben zelf groot fan van series als Fullmetal Alchemist en Death Note), maar muzikaal gezien doorbreekt Cinema Bizarre de verkeerde grens. Hang gerust een poster van de groep aan je muur. Vooral doen zelfs, want het zijn letterlijk een stelletje posers. De cd kun je beter laten liggen. Die is veelzijdig maar oppervlakkig tegelijk: de liedjes zwalken van Him via Linkin Park naar Robin Thicke en terug. Het is allemaal al eens eerder en beter gedaan, en Cinema Bizarre doet het wel erg soft en inspiratieloos. Zeker als je het vergelijkt met andere Visual Kei-boybands. Oke, het is mooi meegenomen dat je moeder minder gauw zal gaan zeuren dat er zulke harde muziek op Final Attraction staat, maar van mij mogen deze jongens echt wat meer tijd aan gitaar spelen besteden dan aan hun make-up. Of aan hun Engels, want ik geloof niks van de teksten en de weinig gemeende manier waarop ze worden gezongen. Volgens mij vindt zelfs Bill Kaulitz deze band kansloos, al zal-ie dat van zijn baas vast niet mogen zeggen. Er valt uit Cinema Bizarre één les te trekken: niet iedereen die er leuk uitziet maakt automatisch de beste muziek.

    Ik vind ToHo en CB allebei goed. En iedereen pikt toch liedjes? of begrijp ik het verkeerd...

    Omg, je hebt wel gelijk, sommige stukjes zijn waar. *mijnmening*


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    IK LIG DUBBEL HAHAHAHAH XD Ik ben het er niet helemaal mee eens maar het is zó komisch geschreven xD


    Life is hard and then we die

    Ik zei het eigenlijk die vorige keer al: je wordt keihard geflest met die boybands. Zoveel meiden en maar één Bill, dat kon nooit goed gaan natuurlijk. Het was dan ook te verwachten, precies nu de Tokio Hotel-rage wat is geluwd: om jouw kansen zogenaamd te vergroten (maar vooral om je moeder nog meer geld uit haar zakken te kloppen) heeft dezelfde platenmaatschappij weer een nieuwe boyband uit de Duitse schoolbanken getoverd. Cinema Bizarre heet het vijftal met de bijnamen Shin, Yu, Strify, Kiro en Luminor. Het verschil: ze zien er allemáál als een wijf uit. Begrijp me goed, er is niks mis met Visual Kei als muziekstroming, met anime of met manga (ik ben zelf groot fan van series als Fullmetal Alchemist en Death Note), maar muzikaal gezien doorbreekt Cinema Bizarre de verkeerde grens. Hang gerust een poster van de groep aan je muur. Vooral doen zelfs, want het zijn letterlijk een stelletje posers. De cd kun je beter laten liggen. Die is veelzijdig maar oppervlakkig tegelijk: de liedjes zwalken van Him via Linkin Park naar Robin Thicke en terug. Het is allemaal al eens eerder en beter gedaan, en Cinema Bizarre doet het wel erg soft en inspiratieloos. Zeker als je het vergelijkt met andere Visual Kei-boybands. Oke, het is mooi meegenomen dat je moeder minder gauw zal gaan zeuren dat er zulke harde muziek op Final Attraction staat, maar van mij mogen deze jongens echt wat meer tijd aan gitaar spelen besteden dan aan hun make-up. Of aan hun Engels, want ik geloof niks van de teksten en de weinig gemeende manier waarop ze worden gezongen. Volgens mij vindt zelfs Bill Kaulitz deze band kansloos, al zal-ie dat van zijn baas vast niet mogen zeggen. Er valt uit Cinema Bizarre één les te trekken: niet iedereen die er leuk uitziet maakt automatisch de beste muziek.


    Uhuh, maar sommige mensen vinden dat soort muziek goed. Niet iedereen moet het goed vinden.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    Ik ga niet meedoen aan die strijd CBvs.TH want ik hou niet van allebei. en ik wil geen ruzie, want het is kerst.
    *toho is dan toch wel (:*
    maar sommige stukjes zijn wel eeen heeeeeel klein beetje waar. n_n
    maar ik vind dat iedereen gelijke kansen moet hebben, zo ook Toho&CB.

    Mij kan 't nii egt schelen.. Ik vind TH gwn spr en CB; daar weet ik nii egt veel vn.. Ik vind ze wel wijven.. oô Strify is wel leuk ook al is ie een wij..XD De muziek.. Pff vind 't nii egt speciaal Mjaa Ik laat ze gwn mr doen en vind da tekstj wel tamelijk kloppen.. Sommige mensen vinden da zwaar goeie muziek; Mjaa nii iedereen eeft goeie smaak!XD


    If music be the food of love, play on!

    Ik heb CB Live gehoort en gezien @ amsterdam =]

    dat was echt zoo Geweldig (H)


    Vampire Heart.

    Ik ga niet meedoen aan die strijd CBvs.TH want ik hou niet van allebei. en ik wil geen ruzie, want het is kerst.
    *toho is dan toch wel (:*
    maar sommige stukjes zijn wel eeen heeeeeel klein beetje waar. n_n
    maar ik vind dat iedereen gelijke kansen moet hebben, zo ook Toho&CB.

    Over het algemeen deel ik deze mening^^


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    weetje waar ik nou het meeste gek van word van CbvsTH?

    Als Je als Cb fan zijnde(ik dus^^) zegt dat je th gewoon niet leuk is, en niet je ding zijn
    gaan sommige Irritante Th fans zeggen van
    Als Je Bill al Wijf vind, Moet je die gasten dhan zien

    omg Stelletje facking kleuters;
    Wij moeten onse mond maar houden over th
    maar hun mochen cb wel beledigen?
    wtf?


    Maar als de Cb fans Cb tog leuk vinden is het tog klaar ?

    En ik hoop voor je dat er geen ruzie komt door deze topic :P wnt dat wil nog wel eens gebeuren :P!


    I solemny swear i am up to no good

    en ik las het eerst verkeerd, ik d8 dat jij dit opgetypt had :P

    mrjaa Ik vind zowiso als je een band niet leuk vind, hoef je diegene niet af te kraken,, right :)?


    I solemny swear i am up to no good

    Zijn band vs. band niet verboden topics? In ieder geval, ik moei me er niet mee de ene persoon vindt die band goed en de andere dan weer die band, klaar! Laat CB-fans CB-fans wezen en TH-fans Th-fans wezen!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Zijn band vs. band niet verboden topics? In ieder geval, ik moei me er niet mee de ene persoon vindt die band goed en de andere dan weer die band, klaar! Laat CB-fans CB-fans wezen en TH-fans Th-fans wezen!

    Amen !!_O_


    I solemny swear i am up to no good

    ik haat CB niet en TH zoiezo niet maar luister eens naar Monsoon en Escape To The Stars en luister dan eens naar de achtergrond muziek. het lijkt precies op elkaar O_O

    Zijn band vs. band niet verboden topics? In ieder geval, ik moei me er niet mee de ene persoon vindt die band goed en de andere dan weer die band, klaar! Laat CB-fans CB-fans wezen en TH-fans Th-fans wezen!


    Dit is niet echt een CB vs Th Topic. Dit is gewoon een stukje wat ik vond op het internet. En ik vind sommige dingen erin wel waar.

    I mean. Ik ben dus fan van Cinema Bizarre en Tokio Hotel. En het is van dezelfde platenmaatschappij, En in sommige opzichten lijkt het ook nog wel eens op elkaar..

    Ik vond dit stukje gwn .. Tja. Soms wel waar, En ik vind gwn dat medequizletters het wel moesten lezen (A)

    No Offence dus..

    xoxo'

    met sommige dingen ben ik het eens....xD