• Hebben jullie dat ook, dat als je aan je crush denk je spontaan begint te lachen? Ik dus wel en aangezien ik per minuut minsten dertig keer aan hem denk, loop ik nu constant met een big smile op mijn face rond.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    lol, nee


    Your make-up is terrible

    Blijkbaar wist ik dat je deze topic ging maken. Want ik kreeg een deja vu toen ik het las. x3
    Maar nee, dan lach ik niet, dan voel ik me gewoon super verliefd. Maar dat heb ik voor de moment niet. ^^

    Jah, ik heb dat ook. En nu al helemaal, omdat mijn crush sinds gisteren mijn vriendje is <3


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Eigenlijk niet ;x Hangt ervan af hoe ik aan hem denk (A)


    -

    Ik heb al een paar jaar geen persoon op het oog.


    No growth of the heart is ever a waste

    Meestal wel ja :3


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ja, heel soms wel :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    ja, dta heb ik nu xD


    I live in myn own Cinderella story .

    Soms wel, soms niet. x'D
    Ik word namelijk altijd heel erg dom aangestaard als ik midden in de klas met een big smile zit enzo. x']


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    KaidaANDOU schreef:
    Soms wel, soms niet. x'D
    Ik word namelijk altijd heel erg dom aangestaard als ik midden in de klas met een big smile zit enzo. x']


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Oh my God, dat komt me zo bekend voor. Op school begon ik ook altijd te lachen als ik hem zag. Ik dacht dat ik de enige was o.o


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik kom bloedrood en begin te lachen als ze beginnen praten over Armin. En dan staan ze daar; "oh, zo schattig"

    Ik moet niet lachen, maar krijg wel een reuze grijns op m'n gezicht. ;x


    hoi, jij bent leuk.

    Blondine schreef:
    Oh my God, dat komt me zo bekend voor. Op school begon ik ook altijd te lachen als ik hem zag. Ik dacht dat ik de enige was o.o


    Hope goes lost but never dies.

    Genius schreef:
    Eigenlijk niet ;x Hangt ervan af hoe ik aan hem denk (A)


    Smiling but close to tears.