• ..tussen Geert Wilders en Hitler.

    Oke, ga me niet uitschelden ofzo, maar ik loop hier al een tijd mee en ik vind het best eng. Mijn oma is dus voor Geert Wilders, en ze begon er net over. En ik vind het gewoon eng hoe zij praat over buitenlanders.. zo racistisch. Ik hield gewoon op met praten ik was echt verbaasd.

    De vergelijking dus:
    Hitler begon een politieke partij in tijden van crisis. Veel mensen verloren hun baan. Hitler beloofde iedereen wat zij wilden. Een baan, veel geld, een auto, een mooi leven. Ook koos hij een zondebok uit, de joden. Hij gaf hen de schuld van de crisis omdat zij zogenaamd alle banen inpikten. Hij zette ze neer als vieze gluipers die overal listen voor verzonnen. 'Deutschland über alles.'
    Geert Wilders kwam op met zijn partij toen de kredietcrisis begon. Hij beloofde niet dat alles beter zou worden, hij koos gewoon een zondebok uit: de moslims. Zij zouden zogenaamd al onze banen inpikken, maar anderzijds zouden ze ons ook alleen maar geld kosten. Ook hij zet de moslims neer als akelige mensen..

    Ik weet het niet, maar ik vind het gewoon eng. Te eng. Ik weet dat Nederland geen oorlog kan beginnen, maar ik ben gewoon bang dat iedereen erin trapt en dat als Wilders aan de macht komt dat we, net zoals ze toen deden, met minachting op moslims gaan kijken..

    Wie heeft dit nog meer of wie ziet dit anders?


    Life is hard and then we die

    Ik ben voor Geert Wilders. Wat hij zegt is allemaal de realiteit. Die linkse zakken die lullen er meestal gewoon keihard omheen. En ja, die overeenkomst klopt wel, maar het komt denk ik nooit zo ver als dat het met Hilter is gekomen.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Wilder komt niet aan de macht. Nooit.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Detain schreef:
    Wilder komt niet aan de macht. Nooit.

    Er komen steeds meer aanhangers van Wilders. En hij groeit en hij groeit.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Nu ik het zo lees denk ik wel, ja.
    Maar zelf had ik het niet bedacht.
    Ik vind Wilder zelf maar niets..
    Ik prijs hem ook niet de hemel in om zijn geniale ideeën maar ben tegen hem.
    Alleen vind ik die burka maar niets maar voor de rest mogen ze er zijn van mij!


    Shit never just happens it always comes from an asshole

    Sealine schreef:
    Ik ben voor Geert Wilders. Wat hij zegt is allemaal de realiteit. Die linkse zakken die lullen er meestal gewoon keihard omheen. En ja, die overeenkomst klopt wel, maar het komt denk ik nooit zo ver als dat het met Hilter is gekomen.
    Dat zeg ik ook niet. Ik ben gewoon bang dat er een oneerlijke haat jegens moslims ontstaat.


    Life is hard and then we die

    Sealine schreef:
    (...)
    Er komen steeds meer aanhangers van Wilders. En hij groeit en hij groeit.

    Maar zijn partij is niet zo groot, al krijgt ie meer aanhangers. Zoveel macht heeft hij niet.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Fragile schreef:
    Ik vind dat je eigenlijk wel gelijk hebt ;o


    Protège moi de mes désirs.

    Detain schreef:
    (...)
    Maar zijn partij is niet zo groot, al krijgt ie meer aanhangers. Zoveel macht heeft hij niet.
    Dan vergis je, je toch. Als we praten over zetels, (weet je hoe dat werkt? Jawel toch?) hij heeft er al redelijk wat. Hij komt al in de richting van net zoveel aanhangers als de SP. Ik weet het gewoon niet. Ik weet niet waar die man toe in staat is, wat zijn ideeën zijn. Ik ben ook wel liberaal, alleen ik ga niet zo ver als hij.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Dan vergis je, je toch. Als we praten over zetels, (weet je hoe dat werkt? Jawel toch?) hij heeft er al redelijk wat. Hij komt al in de richting van net zoveel aanhangers als de SP. Ik weet het gewoon niet. Ik weet niet waar die man toe in staat is, wat zijn ideeën zijn. Ik ben ook wel liberaal, alleen ik ga niet zo ver als hij.

    Dat wist ik niet. Maar miss heb je gelijk. Ergens ben ik het soms weleens met Wilders eens, maar hij overdrijft het. Daarom gaan mensen zeggen dat ie rascistisch is.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2010 - 21:30 ]


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    hee ja nu je het zegt! ;o


    And all the girls in the front row scream your name.

    Detain schreef:
    (...)
    Dat wist ik niet. Maar miss heb je gelijk. Ergens ben ik het soms weleens met Wilders eens, maar hij oversrijft het. Daarom gaan mensen zeggen dat ie rascistisch is.
    Ja dat klopt ook wel.. ik vind ook dat Wilders ergens wel gelijk heeft. Maar dan moet je niet alle moslims het land uit gooien.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ja dat klopt ook wel.. ik vind ook dat Wilders ergens wel gelijk heeft. Maar dan moet je niet alle moslims het land uit gooien.

    Nee dat is ook overdreven.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Sealine schreef:
    (...)
    Er komen steeds meer aanhangers van Wilders. En hij groeit en hij groeit.
    Ja, bekijk het. Kan ik later zeker het land uit oprotten, vieze vent wat het is. -Niet tegen jou hoor C:- Ookal zijn we geen moslim, maar mijn vaderfiguur komt uit Turkey.


    I live for the applause, you will die for it.

    Fragile schreef:
    Ik vind dat je eigenlijk wel gelijk hebt ;o

    Ik vind ook dat je gelijk hebt!
    Serieus dit was precies wat ik gisteren dacht :/


    dream, dare, fly!