• Ik ben vandaag van 20 treden of meer naar beneden gestruikeld op school. Ik had perongeluk twee trappen overgeslagen toen ik in gesprek was met een vriend. Mijn broek was gescheurd door mijn val :( en mijn knieen lagen open samen met mijn handen. En mijn mobiel is naar de brokken. En mijn lichaam doet pijn. x'D

    En ik stond aardig voor schut want ik was het gesprek van de dag ><.

    Zijn jullie ook wel eens gevallen waar iedereen van je school bij stond?

    [ bericht aangepast op 21 jan 2010 - 16:38 ]

    jaa D:

    Ow lijkt me echt vet kut!

    ik heb ook wel eens een blooper xD maar niet dat ik val van de trap xD ik doe X-tra voorzichtig..
    maar wel op de basisschool.. haakte me minibroekje aan een spijker :X me broekje was gescheurt xD ik mocht naar huis nieuwe broek aandoen (me huis was 1 minuut lopen)


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Nee, gelukkig nog nooit ;x
    Maar beterschap <3

    Bijna o.o


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    ja heel vaak.
    op het schoolplein, of op de trap. :Y)
    maar, beterschap. (flower)


    Smiling but close to tears.

    Ja :O
    OMG ik schaamde mij kapot :O
    Algoe da niemand mij meer herrinerd..
    Ik was aan het lopen van de ene speelplaats naar de andere en toen ben ik uitgeschove :X
    Echt schamelijk :X
    En dan nog zo een slet -_-" van men klas was aant lachen en da tegen iedereen zeggen enzo pff..
    K'haat da kind..
    Maar al goe is da meer dan 3 of 4 jaar geleden dus ja =)


    Stop wishing, Start doing..

    Al meerdere malen. :'D


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ja x]. Het was nog in de brugklas, ik schaamde me dood.


    I am an idiot, I move.

    Auww :(

    In de aula xD

    maar ik begon zelf keihard te lachen dus deed iedereen mee(A)


    Does gravity make this swing go down, or the ropes up?

    ja met mijn scooter '-'
    Nu noemen ze me scooter girl
    Maar iedereen denkt dat ik nu niet meer rijd omdat ik bang ben. maar ik rij niet meer omdat dat ding kapot is en ik moet wachten op de reparatie O.O


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.