• Tegenwoordig als ik thuis kom is de eerste vraag of ik dronken ben. Ergens vind ik het best wel grappig, want ik drink niet/amper. Die keer dat ik veel dronk, was ik een klein beetje aangeschoten en daar bleef het eigenlijk wel bij.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik heb een paar keer echt veel gedronken, *kuch* hockeytoernooi *kuch*, maar nooit zo veel dat ik geen controle meer had over wat ik deed.
    Dat kan ik namelijk echt niet hebben x)


    I clicked my heels and wished for you.

    Ik drink ook weinig/tot niks en meestal ben ik heel vrolijk en druk, dus denken mensen meteen dat ik dronken ben. xD


    Think before you act.

    Frontpage schreef:
    (...)

    40% gedronken zonder met iets te mixen? Sorry hoor, maar dat kan niet.Je keel staat daardoor in brand.Dus om even een voorbeeld te nemen; jullie hebben dan pure vodka gedronken?


    Dat kan wel?
    Dat hadden mijn ouders me ooit eens gegeven om 9uur 's ochtends.
    Dat was Hot n'Sweet with Vodka ofzo. x3.


    Smiling but close to tears.

    Frontpage schreef:
    (...)

    Weet gij wel hoeveel 40% is?


    ja, veel. ik ben ni debiel zené.


    Cowards die many times before their deaths.

    Idiotique schreef:
    (...)

    ja, veel. ik ben ni debiel zené.



    Gij ga 40% drinke terwijl gij al zat zijt van 1 of 2 jupiler's waar hooguit 5% in zit?


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Frontpage schreef:
    (...)


    Gij ga 40% drinke terwijl gij al zat zijt van 1 of 2 jupiler's waar hooguit 5% in zit?


    kzalt volgende keer eerst aan u vrage (;


    Cowards die many times before their deaths.

    Crush schreef:
    (...)

    Dat kan wel?
    Dat hadden mijn ouders me ooit eens gegeven om 9uur 's ochtends.
    Dat was Hot n'Sweet with Vodka ofzo. x3.



    Ja, ik weet dat het kan want ik heb het zelf ook al gedaan maar ik weet wel dat ik er niet goed van was.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Idiotique schreef:
    (...)

    kzalt volgende keer eerst aan u vrage (;



    Jaja, this al goe (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik ben wel een paar x dronken geweest.
    Maar 1x was ik op een verjaardag en ik had niks van te voren gegeten. Nou, tuurlijk paar biertjes, mixjes, shotjes weet ik t.

    Op een gegeven moment werd ik zoo misselijk. Dus ik werd naar his gebracht. Thuis liep ik tegen de muur aan, en heb ik de hele keuken onder gekotst. Heeeeel gênant tegenover me ouders. Ik begon ook rare dingen over stickers en diddles te lullen volgens ma.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Closure schreef:
    (...)

    40% gedronken zonder met iets te mixen? Sorry hoor, maar dat kan niet.Je keel staat daardoor in brand.Dus om even een voorbeeld te nemen; jullie hebben dan pure vodka gedronken?

    Ik heb een keer wodka gehad, niet om te zuipen. Maar qua alcohol stelt het nog niks voor vergeleken met dit goedje. Onbewerkt is het goed voor 60 %. Het is dus de bedoeling dat je het aansteekt zodat het alcoholpercentage afneemt. Dus wat denkt Sam: dat kan ze wel eens proberen. Dus toen het vuur gedoofd was nam ik een ietsepietsie minoscuul klein slokje en toen voelde ik m'n slokdarm in de fik vliegen.

    Niet leuk dus O_o


    No growth of the heart is ever a waste