• Tegenwoordig als ik thuis kom is de eerste vraag of ik dronken ben. Ergens vind ik het best wel grappig, want ik drink niet/amper. Die keer dat ik veel dronk, was ik een klein beetje aangeschoten en daar bleef het eigenlijk wel bij.

Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

Bij mij vragen ze dat niet. Ik drink dan ook amper iets alleen soms wat champagne of cava,maar dat is het.

Mijn moeder denkt dat ik altijd dronken ben als ik uitga :') Maar dat komt omdat ik ze me paar keer dronken heeft gezien ;x

-

Ik drink niet.
    Omdat ik heb gezien wat er gebeurd als het teveel wordt en dat is echt heel kut om te zien.

'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

De vrijdag was ik en mijn vriendin echt zat, het was 40% alcohol en mijn ouders hebben het ook niet gemerkt.

Je blijft huilen tot je tranen op zijn.

Crush schreef:
    haha, droog.
    Ik drink wel soms, maar ik ben nog nooit dronken geweest. :Y)

Arizona schreef:
    De vrijdag was ik en mijn vriendin echt zat, het was 40% alcohol en mijn ouders hebben het ook niet gemerkt.

40% gedronken zonder met iets te mixen? Sorry hoor, maar dat kan niet.Je keel staat daardoor in brand.Dus om even een voorbeeld te nemen; jullie hebben dan pure vodka gedronken?

[ bericht aangepast op 17 jan 2010 - 19:45 ]

Wrinkled linen and half tinted sunnies.

Ik ben één keer dronken geweest, en dat was op de camping. Toen was ik over een haring gestruikelt :Y)
    Waarschijnlijk zal ik later best vaak dronken zijn, want ik ben verzot op bier en andere alcoholische dranken. Eigelijk alles behalve rode wijnen ;p

Alis volat propriis.

Cassidy schreef:
    De vorige keer dat ik dronken was ramde ik het tuinhek eruit toen ik terugkwam van een feestje. En nog dacht mijn ma dat ik nuchter was. Dus mijn ouders zijn daar wel chill mee, of eigenlijk gewoon dom (':

Haha ja zulke ouders heb ik ook. Kom ik met m'n vriendin binnen, nadat we bijna tegen de muur en op een soort dikke steen in slaap waren gevallen en helemaal de slappe lach hadden om een grote witte hond, heeft m'n moeder nog niks door. En ze zei nog wel dat ze het al door zou hebben als we een half biertje op hadden. Ghehe :'D

Everything means nothing, if I ain't got you.

Ehm, ik drink niet op deze leeftijd. En al helemaal niet tot dronken aan toe.

Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

I see.

No growth of the heart is ever a waste

Blondine schreef:
    Ehm, ik drink niet op deze leeftijd. En al helemaal niet tot dronken aan toe.

Mijn zus vraagt me dat altijd en ik vind dat heel irritant. ><

Droog x'D

I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

Frontpage schreef:
    (...)

40% gedronken zonder met iets te mixen? Sorry hoor, maar dat kan niet.Je keel staat daardoor in brand.Dus om even een voorbeeld te nemen; jullie hebben dan pure vodka gedronken?

Dat kan wel. Dat kan makkelijk. Ik weet niet of jij Sambuca kent [LEKKER] maar daar zit 46% ofzo in :')

I'd rather go naked than wear fur.

ik had tijdje terug schoolfeest en toen gingen we vlak voor de poort nog drinken.
    Niemand had het in de gaten we waren niet dronken maar gewoon wat aangeschoten. gelukkig hadden we van tevoren wel gevraagt aan iemand die al binnen was of er geen alcohol controle was.:Y)