• Tegenwoordig als ik thuis kom is de eerste vraag of ik dronken ben. Ergens vind ik het best wel grappig, want ik drink niet/amper. Die keer dat ik veel dronk, was ik een klein beetje aangeschoten en daar bleef het eigenlijk wel bij.

Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

Frontpage schreef:
    (...)

40% gedronken zonder met iets te mixen? Sorry hoor, maar dat kan niet.Je keel staat daardoor in brand.Dus om even een voorbeeld te nemen; jullie hebben dan pure vodka gedronken?

Dat kan je drinken hoor ;D

Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

Ik ben weleens dronken geweest, ja. :Y)
    Maar niet echt heel erg hoor.. ^^

Mysli zdes' uzhe ne vazhny

Frontpage schreef:
    (...)

40% gedronken zonder met iets te mixen? Sorry hoor, maar dat kan niet.Je keel staat daardoor in brand.Dus om even een voorbeeld te nemen; jullie hebben dan pure vodka gedronken?

Eén slokje om te proeven van alles en het lekkerste hebben we gemixt.

Je blijft huilen tot je tranen op zijn.

Cassidy schreef:
    (...)
    Dat kan je drinken hoor ;D

Ja weet ik, want ik heb het al gedaan.Alleen staat je keel daardoor in brand, het is veel straf om zo te drinken (:

Wrinkled linen and half tinted sunnies.

Sealine schreef:
    (...)
    Dat kan wel. Dat kan makkelijk. Ik weet niet of jij Sambuca kent [LEKKER] maar daar zit 46% ofzo in :')

Ja, ik weet het.Want ik heb zelf al zoveel procent gedronken alleen is dat veel te straf om puur te drinken.

Mijn zus was een keer dronken en zei toen tegen me moeder dat ze normaal deed, en m'n moeder geloofde het ook nog 8)

If I die young, send me away with the words of a lovesong.

Als ik dronken ben val ik om de twee stappen flauw whaha. Mijn vriend vroeg toen een keer als ik nog wel leefde. Vet serieus xD En ja ik weet alles de volgende dag nog en heb geen kater. Doe dat maar na ;D

Marrow deep, soul deep, essence deep

Finished schreef:
    Dat zijn ouders..
    Ik heb dat ook eenmaal gehad dat ik aangeschoten thuis kwam. En telkens ik nu uitga, denken ze dat ik altijd dronken ben, niet dus!
    Want zelf weet ik nou ook wel dat ik niet aangeschoten, dronken thuis moet komen (:

mijn ouders vermoeden ook altijd dat ik dronke terug kom telkens als ik uitga. De mijne zijn daar nogal relaxed in dus meestal is hun vermoeden wel bevestigd :X

I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

mijnn moeder zegt altijd tegen mijn nonkel 'als Naomi dronken thuis komt, dan zie ik dat meteen.' en ondertussen heb ik echt al zoooo vaak strontzat beneden bij haar gestaan en ze denkt nog steeds dat ik nog nooit dronken ben geweest xD

And all the girls in the front row scream your name.

mijnn moeder zegt altijd tegen mijn nonkel 'als Naomi dronken thuis komt, dan zie ik dat meteen.' en ondertussen heb ik echt al zoooo vaak strontzat beneden bij haar gestaan en ze denkt nog steeds dat ik nog nooit dronken ben geweest xD

And all the girls in the front row scream your name.

Crush schreef:
    haha, droog.
    Ik drink wel soms, maar ik ben nog nooit dronken geweest. :Y)

O-hooooo ;3 Jij, jij uh, wodkadrinker x3
    But ontopic, ik drink wel eens een paar slokjes but ik was nooit dronken :3

Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

Sealine schreef:
    (...)
    Dat kan wel. Dat kan makkelijk. Ik weet niet of jij Sambuca kent [LEKKER] maar daar zit 46% ofzo in :')

Dat is zó focking lekker... Ik had laatst een stuiterbal, dat is een shot met sambuca en nog iets. Nou, ik had het niet meer koud, ghehe.

Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

Frontpage schreef:
    (...)

u keel sta ni in brand, en ja da was puur en tis ni da wij heel die fles hebben uitgedronken, dus da geen pijn ofzo.

Cowards die many times before their deaths.

Idiotique schreef:
    (...)

u keel sta ni in brand, en ja da was puur en tis ni da wij heel die fles hebben uitgedronken, dus da geen pijn ofzo.

Weet gij wel hoeveel 40% is?

Marihuana schreef:
    (...)
    O-hooooo ;3 Jij, jij uh, wodkadrinker x3
    But ontopic, ik drink wel eens een paar slokjes but ik was nooit dronken :3

Sttt, mijn pa voerde het me. :Y).

Smiling but close to tears.