• Tegenwoordig als ik thuis kom is de eerste vraag of ik dronken ben. Ergens vind ik het best wel grappig, want ik drink niet/amper. Die keer dat ik veel dronk, was ik een klein beetje aangeschoten en daar bleef het eigenlijk wel bij.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    haha, droog.
    Ik drink wel soms, maar ik ben nog nooit dronken geweest. :Y)


    Smiling but close to tears.

    De vorige keer dat ik dronken was ramde ik het tuinhek eruit toen ik terugkwam van een feestje. En nog dacht mijn ma dat ik nuchter was. Dus mijn ouders zijn daar wel chill mee, of eigenlijk gewoon dom (':


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ik was pas nog dronken:$.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Stoute kindertjes hier.. Haha.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik ben een keer zo dronken geweest op een school feest dat ik ging paaldansen, de leeraren hebben m'n ouders gebeld en ik moest naar huis..

    [ bericht aangepast op 17 jan 2010 - 18:15 ]


    You can run but not hide

    Mijn moeder is iedere avond dronken. En op die mommenten wil ik echt haar ogen eruit krabben. Dan loop ik echt pist op haar. Nu is ze ook dronken, en is ze boel aan het maken met mijn papa. Binst dat er mensen bijzitten.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Ik ben redelijk vaak dronken, slechte gewoonte ;x Maar mijn ouders hebben nooit iets door, haha


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik ben kerstavond voor 't laatst dronken geweest.
    Maar toen was ik ook echt goed dronken.
    Ik viel met me kop in de sneeuw, ik gleed overal uit. En ik wist echt niet waar ik was.
    Toen was ik met me fiets gepleurd, had ik gekneusde elleboog, en de volgende dag had ik kater, en was ik ziek.
    Holadijé, en sinds dien, ben ik niet meer dronken geweest.


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Als ik ergens blijf slapen en mijn ouders zijn er dus niet, dan profiteer ik daar wel alcocholistisch van :')


    Life begins at the end of your comfort zone

    Crush schreef:
    haha, droog.
    Ik drink wel soms, maar ik ben nog nooit dronken geweest. :Y)

    Hahaha, kom zo thuis XD

    hahaha :'DD
    vet grappig man :Y)

    Dat zijn ouders..
    Ik heb dat ook eenmaal gehad dat ik aangeschoten thuis kwam. En telkens ik nu uitga, denken ze dat ik altijd dronken ben, niet dus!
    Want zelf weet ik nou ook wel dat ik niet aangeschoten, dronken thuis moet komen (:

    Eye schreef:
    Ik ben een keer zo dronken geweest op een school feest dat ik ging paaldansen, de leeraren hebben m'n ouders gebeld en ik moest naar huis..

    dat is best wel genant x]


    T O K I O H O T E L < 3

    hehe, leuke verhalen hier :Y)
    toen ik werkweek naar parijs had mocht ik ook een glaasje (ik was 14 maar dat boeit even niet :Y)) ik nam een wijntje en proefde wat bier van wat andere meiden. toen we uiteindelijk in de metro zaten ging ik vrolijk met andere praten, iets wat ik normaal niet snel doe en meteen beschuldigen mijn twee beste vriendinnen me ervan dronken te zijn! ze hadden zelf niks op
    dat was lullig Oo


    Warum bist Du so Blaß,so Kalt, so Herzlos?