• Vandaag was Lisa (JoJudicious) en het was super gezellig. Ik heb een webcam van der gekregen maar die deed het niet, dus zijn we snel terug naar de winkel gegaan en kregen we een andere. Die deed het wel en toen we die aan het uitproberen waren, stond mijn broer in de keuken. Ik had helemaal niet door wat ik deed en toen maakte ik schijnbaar perongeluk een foto, en toen gebeurde er dit...

    Check dat hoofd van mijn broer :\. Hieruit kan men maar weer mooi opmaken dat mijn broer echt gestoord is (cat). Ik heb me echt kapot gelachen toen ik die foto zag en ik moest het toch echt even met jullie delen :'DD:Y).

    Edit:

    Hier nog meer gare foto's van mijn broer.

    Popeye
    Lang leve aandacht opeisers!!

    Iemand ook nog zo'n rare broer :Y)(krul)?

    [ bericht aangepast op 16 jan 2010 - 21:56 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    hahaha omg,geweldig :'D


    Imperfection Is Beautiful

    hhahaha :'DD

    Gefelicteerd met je broer

    Haha, hij ziet er best wel lekker geniaal uit.. maar dan moet ie wel een normaal hoofd trekken.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Onderbroek schreef:
    Gefelicteerd met je broer

    Haha, hij ziet er best wel lekker geniaal uit.. maar dan moet ie wel een normaal hoofd trekken.
    Hahah pardon? Ik doe maar net of ik dat lekker gedeelte niet gelezen heb!! Hahah, dankje ik zal de felicitatie doorgeven :Y)(krul).


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik heb niets aan mijn broer. Als ik dood bent zou die nog lachen. --'
    En daarom heb ik moeite om te geloven als ik zie hoe mensen een goeie band hebben met hun broer.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    NenaKerner schreef:
    (...)
    Hahah pardon? Ik doe maar net of ik dat lekker gedeelte niet gelezen heb!! Hahah, dankje ik zal de felicitatie doorgeven :Y)(krul).


    Geef ook maar door dat ie er niet verkeerd uitziet op die foto's waar die een klein beetje normaal opstaat. :Y)


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Onderbroek schreef:
    (...)

    Geef ook maar door dat ie er niet verkeerd uitziet op die foto's waar die een klein beetje normaal opstaat. :Y)
    Hahah gosh, okey zal ik doen :Y). Maar nu niet, want de hele kamer zit vol vrienden van zijn verjaardag. Dat zou misschien wat genant zijn. Haha (krul).


    Wie du mir, so ich dir.

    Wat een grappig ventje ='D


    Life is hard and then we die

    Onderbroek schreef:
    Gefelicteerd met je broer

    Haha, hij ziet er best wel lekker geniaal uit.. maar dan moet ie wel een normaal hoofd trekken.


    Maybe It's not my weekend, but its gonna be my year.

    Shambhala schreef:
    LOL!
    Altijd grappig als de mensen voor de cam serieus aan het vertellen zijn en iemand op de achtergrond gek staat te doen x'D


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    hahaha :'D.
    Je broer is wel knap. ;x


    None but ourselves can free our minds.

    Pon schreef:
    Ik heb niets aan mijn broer. Als ik dood bent zou die nog lachen. --'
    En daarom heb ik moeite om te geloven als ik zie hoe mensen een goeie band hebben met hun broer.

    Ik ben er zeker van dat ie van je houd hoor, broers & zussen leven om je lastig te vallen, maar houden ook onvoorwaardelijk van je. :D


    None but ourselves can free our minds.

    Mijn broer is eng, hij is nog en kind, en dat heeft zelf en kind, voert me dronken terwijl zijn kindje naast hem ligt, nou dan ben je raar hoor.
    -.- nou beweer ik niet dat hij en slechte vader is, hij is en geweldige vader, maar hij is nog net iets te jong voor en kind. Denk ik :S


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Messias schreef:
    Mijn broer is eng, hij is nog en kind, en dat heeft zelf en kind, voert me dronken terwijl zijn kindje naast hem ligt, nou dan ben je raar hoor.
    -.- nou beweer ik niet dat hij en slechte vader is, hij is en geweldige vader, maar hij is nog net iets te jong voor en kind. Denk ik :S

    hoe oud is hij dan?


    To The Stars Through Adversity

    broers zijn geweldig!!
    de mijne is echt geniaal!


    To The Stars Through Adversity