• Dit verhaal is gebaseerd op het nieuwe programma van MTV. Ik heb wel een aantal dingen aangepast ( volgens mij ) om te voorkomen dat het erg snel dood loopt.

    Are you the one? In het nieuwe programma gaan 12 mensen op zoek naar hun ware liefde. Het is hun zelf tot nu toe nog niet gelukt, dus ze hebben allemaal hulp nodig. Door middel van een aantal vragen die je aan het begin ( toen je je opgaf ) moest invullen, heeft de computer berekent wie je perfecte match is. Ze krijgen elke keer een week de tijd om hun "perfect match" te vinden. Iedereen moet na een week verplicht met een ander naar de "love room". Hier berekent de computer of je wel de goede match hebt uitgekozen. En het leuke is, er zijn dit keer niet 2 winnaars, maar 6. Dus drie stellen kunnen winnen. Als in de eerste week niemand zijn match goed heeft, krijg je weer een week de tijd om je nieuwe match de vinden. Althans, als je voor het geld gaat. Als je echt denkt dat je met je foute match verder wilt, mag je verder gaan als koppel, en je zal nooit te horen krijgen wie je echte match is. Als er in de eerste week al drie goede matches zijn, is dat knap. Maar de kans is klein. Ik zeg: Succes, en op de liefde.

    Meisjes( 6 )
    -Gereserveerd voor AnoukXox
    -
    -
    -
    -
    -


    Jongens ( 6 )
    -
    -
    -
    -
    -
    -


    Regels:
    -Geen One/Two-liners
    -Geen perfecte personages
    -als je iets off topic wilt zeggen doe dat dan tussen haakjes, om verwarringen te voorkomen.
    -bespeel niet personages van andere personen, speel gewoon voor je eigen personages
    -maak er geen sneltrein van, lees elkaar posts goed!
    -reserveringen blijven uiterlijk 5 dagen staan, anders vervallen ze.
    -16+ is toegestaan


    Hoe weet je wie je perfecte match is?
    Dat weet je niet. Ikzelf maak de matches, ook die van mezelf. Omdat dit nogal oneerlijk is, schrijf ik alles op briefjes en leg ik ze blindelings bij elkaar. Ik ga zelf dan ook niet kijken wie mijn match is, daar kom ik vanzelf wel achter. Ik typ de berichten van de presentator in rood. Lees deze goed.
    Als iemand nog tips heeft, over wat ik beter kan doen/veranderen graag vermelden. Tips zal ik goed opvangen, maar houd het wel gezellig :)
    Sorry als er al een RPG van dit onderwerp is, dat wist ik dan niet
    .

    Niemand? ;c