• Haii
    ik had een idee
    ik weet niet op het al opgelost is met het dat je mails krijgt voor stories en reacties enzo.. misschien kunnen we bij stories een Abbo-mail doen dat je alle mensen die een abbo hebben van jou storie kan mailen dat de volgende deel dr is ofzo??

    Sorry als het niet goed is of niet kan xD


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Als ik het zo lees klinkt het wel goed. Maar als de abo-mails en reactie mails het niet doen via hotmail, dan zul je bij deze ook geen mail op je hotmail krijgen toch? Sommige mensen kijken alleen op Q als ze een mail krijgen en anders kun je bij degene die een abo hebben toch gewoon een gastenboek bericht plaatsen? :X

    Sorry, ik zie het nut er niet heel erg van in :X


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Een abo betekent toch dat je automatisch mail krijgt als er een nieuw deel is? ^^


    Let the Night embrace you

    Nee, want dan krijgen de meeste het dubbel.lijk me érg irritant x,x

    Je kan toch het toch ook gewoon via iemands gastenboek zeggen, dus ik vindt het niet echt een goede suggestie? (krul)


    Smiling but close to tears.

    UNCOMMON schreef:
    Nee, want dan krijgen de meeste het dubbel.lijk me érg irritant x,x


    waarom zouden ze dubbel krijgen?


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Crush schreef:
    Je kan toch het toch ook gewoon via iemands gastenboek zeggen, dus ik vindt het niet echt een goede suggestie? (krul)


    your eyes are like stars in the night.

    Powerfull schreef:
    (...)

    waarom zouden ze dubbel krijgen?

    Dat ze dan én hotmail + die abbomail van jou krijgen. ik heb in ieder geval geen zin om mijn abbo's te verwijderen en om die mail te sturen, als 't idee werkelijkheid zou worden