• .. je mag alleen bellen voor half negen, tussen 11 uur en kwart over 11 en van 1 tot half 2. =3

    want mijn moeder moest me dus bellen, en ik zit in engels. In een keer hoor ik: "bzzzzz, bzzzzzzzz, bzzzzzzzz" uit mijn tas komen, want mijn mobiel zat in mijn tas omdat mijn zakken te klein waren. =']

    maar gelukkig heeft de engels juf mijn mobiel niet afgepakt want dan was ik toch soort van dood x'D
    wie heeft nog meer een moeder die ook altijd op de verkeerde momenten belt ? x'D

    Chased schreef:
    Ik ga altijd mensen uit de klas smsen en dan hopen dat ze heel hard geluid hebben x'D -gemeen-

    Haha same :3 Dat deed ik vorig jaar altijd. En mijn nummer op anoniem dan : D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Haha, gelukkig maar dat je mobiel dan niet afgepakt is. Ik zou ook niet zonder kunnen.
    Zelf heb ik dat probleem nooit, maar gisteren ging er tijdens de toets NL wel een mobiel af met een heel melige ringtone :')


    I clicked my heels and wished for you.

    PRECIES!
    Serieus, precies hetzelfde heb ik ook altijd.
    Dan zeg ik de tijden dat ze in de pauze kan bellenn zodat ik even naar buiten kan sneaken, maar nee, belt ze op de tijden dat ik les heb. Maar dan mag ik meestal wel openemen :3


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Soms, moet je net doen of het niet van jou is


    Queen of Hell is my name

    Ja mijn moeder x'D


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Neeee. (:
    Ik heb het alleen voor mekaar om mijn smsskills zo uit te breiden dat ik werkelijk onder élke les kan smsen, dus heb je interesse? Sms me gerust. Gegarandeerd smsje terug.
    (A)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    haha mijn oom .
    hij wou me laatst bellen omdat hij nog iets moest langs brengen .
    maar ik nam wel op en zei dat ik op school zat. xd

    Trafficlight schreef:
    Neeee. (:
    Ik heb het alleen voor mekaar om mijn smsskills zo uit te breiden dat ik werkelijk onder élke les kan smsen, dus heb je interesse? Sms me gerust. Gegarandeerd smsje terug.
    (A)


    Stoute meid(N)


    Queen of Hell is my name

    De mijne, heel soms.


    your eyes are like stars in the night.

    Jah,, mijn mama belt altijd op het verkeerde moment, alleen ze belt me nooit als ik op school zit, dan alleen in de pauzes xD echt heel maf.. xD


    Follow Your Dreams!

    Gisteren in het midden van de les ineens:You gotta live to party
    Bust your move
    Everybody's in the groove...(en zo voort)

    Iedereen meteen naar mij kijken,Oooh dat was beschamend


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Fictional schreef:
    PRECIES!
    Serieus, precies hetzelfde heb ik ook altijd.
    Dan zeg ik de tijden dat ze in de pauze kan bellenn zodat ik even naar buiten kan sneaken, maar nee, belt ze op de tijden dat ik les heb. Maar dan mag ik meestal wel openemen :3

    jij hebt geluk, ik niet x'D

    Trafficlight schreef:
    Neeee. (:
    Ik heb het alleen voor mekaar om mijn smsskills zo uit te breiden dat ik werkelijk onder élke les kan smsen, dus heb je interesse? Sms me gerust. Gegarandeerd smsje terug.
    (A)

    kom maar op naoom _O_
    ik wil ze wel :Y)

    Ik mag niet opnemen op school en mijn gsm moet dan sowieso afstaan -al zet ik die gewoon op stil. Maar als ze een glimp bij ons opvangen van een gsm nemen ze die af.
    OT; neen, ik word dan weer wel élke vrijdag de laatste tijd gebeld door één of andere klantendienst. Als ik op school zit ;_;

    Mijn mama belt mij niet als ik op school zit. :Y)