• .. je mag alleen bellen voor half negen, tussen 11 uur en kwart over 11 en van 1 tot half 2. =3

    want mijn moeder moest me dus bellen, en ik zit in engels. In een keer hoor ik: "bzzzzz, bzzzzzzzz, bzzzzzzzz" uit mijn tas komen, want mijn mobiel zat in mijn tas omdat mijn zakken te klein waren. =']

    maar gelukkig heeft de engels juf mijn mobiel niet afgepakt want dan was ik toch soort van dood x'D
    wie heeft nog meer een moeder die ook altijd op de verkeerde momenten belt ? x'D

    Hahaha, ja én mijn vader. Echt irritant. Na 3 keer snappen ze het nog steeds niet haha.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    nee, mijn moeder/vader belt me niet dat ik op school ben etc.


    Cowards die many times before their deaths.

    Ik heb een keer gehad dat ik samen met een jongen op zijn bed lag. En toen wou hij me net kussen, en zijn lippen waren echt zó dichtbij.
    Hoor je ineens: BZZZ BZZZZ BZZZ
    Was het mijn moeder. Ging ze vragen of ik veilig bij die jongen zijn huis was aangekomen. En bedankt he mam :'D

    [ bericht aangepast op 14 jan 2010 - 19:10 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik, ook altijd in de les. Maar ik pak dan weer altijd op (': Ik vind het zielig om mijn moeder te laten bellen en niet op te nemen x)

    [ bericht aangepast op 14 jan 2010 - 19:10 ]

    ik een vriend die me in de les smst xD hoorde je zo tijdens doodstille aardrijkskunde: Muhahahahahaha xD haha ik moest hem inleveren xD


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Irgendwann schreef:
    Ik, ook altijd in de les. Maar ik pak dan weer altijd op (': Ik vind het zielig om mijn moeder te laten bellen en niet op te nemen x)

    als ik dat deed, was ik hem gegarandeerd kwijt geweest x'D
    dus heb ik haar oproep maar geweigerd en hard gehoopt dat ze niet nog ene keer zou bellen x'D

    Rosebeat schreef:
    Ik heb een keer gehad dat ik samen met een jongen op zijn bed lag. En toen wou hij me net kussen, en zijn lippen waren echt zó dichtbij.
    Hoor je ineens: BZZZ BZZZZ BZZZ
    Was het mijn moeder. Ging ze vragen of ik veilig bij die jongen zijn huis was aangekomen. En bedankt he mam :'D
    Eigelijk voor in een film


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    ItsYouAndMe schreef:
    (...)Eigelijk voor in een film

    eigenlijk wel he x'D

    ItsYouAndMe schreef:
    (...)Eigelijk voor in een film

    Ja echt he :') We moesten er allebei wel heel hard om lachen maargoed. Toch was het genant :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Hahaa, dat is erg. :'D

    Ik neem mijn gsm nooit mee naar school. :X


    Let the Night embrace you

    Plethora schreef:
    Hahaa, dat is erg. :'D

    Ik neem mijn gsm nooit mee naar school. :X

    ik wel.. x'D
    ik kan niet zonder =3

    Ah O.o
    Eén keer gehad; schrok me echt helemaal dood.
    Dus ik dacht even heel ongezien mijn mobiel uit te drukken en wat doe ik: ik druk op opnemen >.<
    Hoor je ineens vanuit mijn broekzak mijn moeder: Hallo?!

    Ik helemaal spastisch snel mijn mobiel uitdoen, gelukkig had niemand het door. :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik word bijna nooit gebeld :Y)

    mijn ma toen ik een keer op de wc zat en toen ik mijn handen aan het wassen was:|

    Idiotique schreef:
    nee, mijn moeder/vader belt me niet dat ik op school ben etc.