• .. je mag alleen bellen voor half negen, tussen 11 uur en kwart over 11 en van 1 tot half 2. =3

    want mijn moeder moest me dus bellen, en ik zit in engels. In een keer hoor ik: "bzzzzz, bzzzzzzzz, bzzzzzzzz" uit mijn tas komen, want mijn mobiel zat in mijn tas omdat mijn zakken te klein waren. =']

    maar gelukkig heeft de engels juf mijn mobiel niet afgepakt want dan was ik toch soort van dood x'D
    wie heeft nog meer een moeder die ook altijd op de verkeerde momenten belt ? x'D

    Bij mij zijn het meestal vrienden die bellen --'


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Frontpage schreef:
    Bij mij zijn het meestal vrienden die bellen --'

    eerst dacht ik ook, maar ik kon niet goed kijken wie het was, en toen ik eindelijk kon kijken zag ik dat het mijn moeder was x_x

    Ik word altijd aleen gebelt en gsmt in de les als ik mijn gsm vergeet uit te zetten.
    en als hij wel op stil staat word ik dat nooit!
    En dan ook altijd onder Gs of Ak.
    En dus ik heb als berigttoon, het deeuntje van Totely Spise.,
    Dus nu is het standaart als ik een smsje heb, en ik zit bij Gs, roep mij leraar alijtd.
    'Ja hor Elle Heeft weer een MIssie. x'D'
    Maar hij pakt hem nooit af.
    Hij ivnd mij lief, want een keer ging de telefoon van een jongen af, die moest hem meteen inleferen.. x'D


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    NinjaTurtle schreef:
    Ik word altijd aleen gebelt en gsmt in de les als ik mijn gsm vergeet uit te zetten.
    en als hij wel op stil staat word ik dat nooit!
    En dan ook altijd onder Gs of Ak.
    En dus ik heb als berigttoon, het deeuntje van Totely Spise.,
    Dus nu is het standaart als ik een smsje heb, en ik zit bij Gs, roep mij leraar alijtd.
    'Ja hor Elle Heeft weer een MIssie. x'D'
    Maar hij pakt hem nooit af.
    Hij ivnd mij lief, want een keer ging de telefoon van een jongen af, die moest hem meteen inleferen.. x'D

    hahaha :'DD
    geweldig x'D

    Idiotique schreef:
    nee, mijn moeder/vader belt me niet dat ik op school ben etc.


    En als ze al zouden bellen, dan staat mijn telefoon op stil, dus merk ik er niets van.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik niet, maar soms beweegt mijn tas en ook m'n mobiel en opeens kiest-ie dan 'liedje beluisteren', of 'ringtone kiezen', of een video op YouTube. ._.

    Mijn mobiel wordt vaak afgepakt, maar sindsdien neem ik altijd een extra oude mobiel mee. Als ik m'n mobiel dan moet inleveren, geef ik die oude mobiel. :Y)


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Sentiment schreef:
    (...)

    En als ze al zouden bellen, dan staat mijn telefoon op stil, dus merk ik er niets van.

    mijn stil is trillen x'D
    anders dan weet ik niet eens dat ik een smsje ofzo heb x'D

    Mijn moeder belt me alleen als ik op mijn kamer op zolder zit en zij zit beneden en wil dat ik naar beneden kom :')


    -

    NinjaTurtle schreef:
    Ik word altijd aleen gebelt en gsmt in de les als ik mijn gsm vergeet uit te zetten.
    en als hij wel op stil staat word ik dat nooit!
    En dan ook altijd onder Gs of Ak.
    En dus ik heb als berigttoon, het deeuntje van Totely Spise.,
    Dus nu is het standaart als ik een smsje heb, en ik zit bij Gs, roep mij leraar alijtd.
    'Ja hor Elle Heeft weer een MIssie. x'D'
    Maar hij pakt hem nooit af.
    Hij ivnd mij lief, want een keer ging de telefoon van een jongen af, die moest hem meteen inleferen.. x'D
    omg ik wil dat deuntje ook :9~ maar niemand wil hem aan mij geven x'D


    -

    Genius schreef:
    Mijn moeder belt me alleen als ik op mijn kamer op zolder zit en zij zit beneden en wil dat ik naar beneden kom :')

    haha :'DD
    dat doen ze bij mij eigenlijk niet x'D

    Werd vandaag ook in de les gebeld.
    Ik word ook vaak gesmst. Dus stiekem terug smsen ^^ ..


    "Don't look back, you're not going that way."

    Jaa, had ik nog zó gezegd dat ze me niet moest bellen omdat ik een wiskunde toets had. Doet ze het toch ._.

    Cakje schreef:
    Werd vandaag ook in de les gebeld.
    Ik word ook vaak gesmst. Dus stiekem terug smsen ^^ ..
    ik ook, en ik ben dan zo slim om op te nemen, 'nee nu niet, ik zit in de klas' xD die meneer kei raar zien maar hij zei er niets vn ;)


    Your Butt is Mine!

    Ik ga altijd mensen uit de klas smsen en dan hopen dat ze heel hard geluid hebben x'D -gemeen-


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    mijn moeder! xD


    I live in myn own Cinderella story .