• Weetje wat wij tegen morgen moeten leren voor Duits? oO

    Ongeveer driehonderd woorden uit zo'n speciaal woordenboekje en ben net begonnen. :Y)

    Maar haha, ik lees hier net een deeltje van de woorden. oO

    Die Droge, das Haschisch, das Marihuana, das Heroin, das Ecstasy, der Koks en der Drogenhändler.

    Echt hoor, wat willen ze nou van ons? (nerd)

    Verwachten ze dat we in een enge buurt van Duitsland 'Hey Drogenhändler, können Sie mir Marihuana, Heroin und Koks verkaufen?' gaan roepen tegen een creepy persoon?

    Doen ze goed. (krul)


    Manhattan schreef:
    (...)Die Droge, das Haschisch, das Marihuana, das Heroin, das Ecstasy, der Koks en der Drogenhändler.

    Drugs, hasj, marihuana, heroïne, XTC, cocaïne en drugsdealer. :9~

    haha :'DD

    Manhattan schreef:
    (...)Die Droge, das Haschisch, das Marihuana, das Heroin, das Ecstasy, der Koks en der Drogenhändler.

    Drugs, hasj, marihuana, heroïne, XTC, cocaïne en drugsdealer. :9~
    Haha _O_


    Only losers can act the way you do

    Hahaha, natuurlijk wie doet dat nou niet? Net als ik later een boerderij met heel veel dieren ga beginnen in Engeland. Omdat we alle mannelijke, vrouwelijke, kinderen en algemene namen voor die beesten moeten weten.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    mwahaha . :'D

    Ja, natuurlijk. Wat dacht je nu? (':


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Decoy schreef:
    Hahaha, natuurlijk wie doet dat nou niet? Net als ik later een boerderij met heel veel dieren ga beginnen in Engeland. Omdat we alle mannelijke, vrouwelijke, kinderen en algemene namen voor die beesten moeten weten.

    Hahahahaa :')

    Crush schreef:
    haha.
    Lekker handig, als je later drugshandelaar wordt in Duitsland. :Y)



    inderdaad!


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Leuk, veel succes


    Queen of Hell is my name

    Ghaha, dat is wel slim om zoiets te leren. xd


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Dat is een stukje algemene ontwikkeling.
    Ahum.
    (A)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Haha poor you. Dan is het ook weer duidelijk wat voor kant die leraren denken dat hun leerlingen later op zullen gaan :'D


    I clicked my heels and wished for you.

    Btw, die test vandaag was supaheasy en ik gok dat ik een tientje ga hebben. (nerd)

    Bravery schreef:
    Haha poor you. Dan is het ook weer duidelijk wat voor kant die leraren denken dat hun leerlingen later op zullen gaan :'D

    Hahaha, inderdaad!

    Of wat die makers van dat boekje wel niet van studenten denken! :'D

    Hahaha :'D


    Happiness hit her like a train on a track

    Ze maken junkies van jullie. (krul)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.