• en voor mij een heleboel zakdoekjes, heb ik mijn moeder het meeste verteld over wat mij dwarszit. En nu gaan we lijstjes en schema's maken en moet ik misschien naar een psycholoog omdat ik gewoon echt een ontzettend negatief zelfbeeld heb.
    En ik hoefde vandaag niet naar school, omdat ik pas om 1 uur naar bed ging en nog steeds helemaal in een dip zit.
    Ergens ben ik wel vet blij met mijn moeder.

    Hoe denken jullie over jullie ouders?


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    ik houd van mijn moeder <3

    mijn moeder is ook de enige ouder die ik nog heb.
    ze is heel dierbaar voor mij.
    natuurlijk hebben we wel eens ruzie-tjes, maar haar wil ik nooit kwijt <3


    I solemny swear i am up to no good

    Wauw, wat fijn dat ze je zo wilt helpen en zo voor je open en klaar staat! Dat vind ik echt fijn voor je. Hopelijk gaat het snel allemaal wat beter <3(flower).


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik ben heel erg blij met mijn ouders en zou ze voor geen goud willen inruilen(krul)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik zie mijn ouders echt wel graag, maar ik druf/wil hen niet veel vertellen. Ik weet niet. Ben bang dat ze dingen gaan ondernemen of afkeuren of weet ik veel wat. ;x


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Hopeless schreef:
    Ik ben heel erg blij met mijn ouders en zou ze voor geen goud willen inruilen(krul)


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik ben heel blij met mijn ouders. Af en toe denk ik er niet zo over, maar voor het merendeel wel.

    Maarja, fijn dat je je hart kunt luchten bij je moeder en dat je het verteld hebt! Helaas doet mijn moeder er altijd een beetje lacherig over, en ik ook trouwens, maar mijn zelfbeeld is niet zozeer zo negatief dat ik er elke dag tegenaanloop, maar heel mooi dat je het aan je moeder hebt kunnen vertellen!

    Lang verhaal. (nerd)

    [ bericht aangepast op 11 jan 2010 - 17:04 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    xBUSTED schreef:
    ik houd van mijn moeder <3

    mijn moeder is ook de enige ouder die ik nog heb.
    ze is heel dierbaar voor mij.
    natuurlijk hebben we wel eens ruzie-tjes, maar haar wil ik nooit kwijt <3


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Ik ben erg blij. Ik mag heel veel, misschien is dat niet zo goed in een opvoeding, maar voor mij had het niet anders gemoeten xD


    The economy is suffering, let it DIE!

    Tranquillity schreef:
    Ik zie mijn ouders echt wel graag, maar ik druf/wil hen niet veel vertellen. Ik weet niet. Ben bang dat ze dingen gaan ondernemen of afkeuren of weet ik veel wat. ;x


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik vind ze overbeschermend, vooral mijn moeder. ze denkt nog altijd dat ik vier ben, niets alleenk an en altijd haar handje vast moet houden. mijn vader is minder erg als mijn moeder, ook minder gestresst en minder snel kwaad als zij en ik doe ook liever dingen met hem dan met mijn moeder omdat ik weet dat onze karakters te snel botsen.


    We can only learn to love by loving.

    Ik vind mijn moeder geweldig. Ik heb geen geheimen voor haar, ik zeg altijd alles meteen tegen dr. En mijn vader ben ik ook wel blij mee, want ik mag veel van hem, en hij zegt ook wel regelmatig tegen me dat hij heel veel van me houd.
    Dus, ik ben heel blij met m'n ouders en zou nooit iemand anders willen.


    Death is placeful, easy. Life is harder.

    Mijn vader is gewoon geweldig,naja alleen in de dagen als ik hem zie.Zie hem maar 1 keer in 1 maand ofsoms duurd dat nog wel langer.

    Ik denk soms dat mijn vader beter is enzo en verdedig hem altijd als mijn moeder weer eens kritiek over hem heeft maar dat is denk ik gewoon omdat ik hem niet zo super vaak zie en dat hij daarom leuker lijkt.

    Maar ookal heb ik soms kleine ruzietjes met mijn moeder,zij is wel altijd de gene die voor me klaar staat en die alles geeft wat ik nodig heb.
    Dus daarom hou ik zoveel van der <3

    MAAR NATUURLIJK HOU IK OOK VEEL VAN PAPA HOOR(baby)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Ik ben heel blij met mijn ouders,
    heel heel soms krijg ik er iets van, maar dan weet ik achteraf meestal wel dat ze het toch goed bedoelen.

    Ik en mijn moeder winkelen arm in arm en we lachen heel veeeeel.

    nee maar goed dat je je hart hebt opgelucht. Iedereen is blij met z'n eigen ouder, en ik ook! :D


    You can run but not hide

    Ik hou van mijn ouders, vroeger hadden mijn moeder en ik vaak ruzie maar da's al veel geminderd (:


    Just a simple "I love you" (: