• en voor mij een heleboel zakdoekjes, heb ik mijn moeder het meeste verteld over wat mij dwarszit. En nu gaan we lijstjes en schema's maken en moet ik misschien naar een psycholoog omdat ik gewoon echt een ontzettend negatief zelfbeeld heb.
    En ik hoefde vandaag niet naar school, omdat ik pas om 1 uur naar bed ging en nog steeds helemaal in een dip zit.
    Ergens ben ik wel vet blij met mijn moeder.

    Hoe denken jullie over jullie ouders?


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Mijn moeder is ook zo'n schat en mijn stiefpa ook. (Mijn echte vader wilt me niet meer zien, dusja ^^"!)


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Ik vertel mijn ouders eigenlijk nooit wat. En ik heb constant ruzie met ze. Of ze hebben ruzie met elkaar.
    Maar als ik alleen met ze ben, bijvoorbeeld alleen met mijn moeder, kan ik hartstikke goed met haar opschieten.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Heel fijn dat je je hart bij haar hebt kunnen luchten.
    Ik ben over het algemeen wel blij met mijn ouders.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Neutraal/goed.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik kom helemaal niet goed overéén met mijn mama, maar ik hou zoveel van mijn pappieee. Hij is de beste papa die je kunt wensen. Ghihihi


    Some people make the world special just by being in it

    Ik ben wel blij met mijn ouders, al kunnen ze vreselijk ouderwets zijn als het op alcohol aankomt x_x


    Never run out of reasons to smile...

    Ik heb nooit zo een gesprek met m'n ma, ze had het wel door dat er iets scheelde dus maakte ze een afspraak bij de psycholoog. Ik ben nooit gegaan, ookal zou het best nodig zijn >.<
    En ja mijn ouders geven mij alles wat ik wil om het zo te zeggen, maar ik zou liever aandacht en zichtbare liefde van hun zien dan al die materialistische dingen. Tuurlijk hou ik wel van hun, het is alleen dat ik meer op mezelf leef dan in een familie.

    Ik hou van mijn moeder. Ik kon het met beide ouders goed vinden, maar mijn vader is er niet meer, dus woon ik met m'n zusje bij m'n moeder. Ze is een topper. Ik doe weleens heel gemeen tegen haar maar ik weet dat ze dat niet verdient. Ze heeft alles voor me over en ik hou van der. Echt, een geweldige vrouw.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny