• EEN NERD ;O
    Ohgod, er is hier dus een jongen, die komt vanaf vandaag, élke week naar hier. Hij is groot, breed, dik, eng & een nurd ;o zometeen moet hij met me meee naar mn kamer, waar we een uur lang alleen blijven! oké, ik dramatiseer het, maar ik freak hier zo watt ;o !


    Life begins at the end of your comfort zone

    katrnaSOUNDS schreef:
    (...)
    Dat moest dus perseé hier thuis, in mn kamer. Elke week komt hij vanaf nu. Woensdag zelfs terug ..


    Oh mijn god o.o


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    RepentRepent schreef:
    (...)

    Oh mijn god o.o

    Dat zei ik exact ook toen ik die 30tiger zag .. ;p


    Life begins at the end of your comfort zone

    Hoe kut hij volgens jou ook is, hij zal het vast ook héél leuk vinden om naar jou te moeten komen. oO

    En dat is niet gemeen bedoelt ofzo, maar je bent zit hem nu al helemaal af te zeiken, zal hem een heel leuk 'welkoms' gevoel geven. Hij wilt je enkel helpen hoor. :x

    Manhattan schreef:
    Hoe kut hij volgens jou ook is, hij zal het vast ook héél leuk vinden om naar jou te moeten komen. oO

    En dat is niet gemeen bedoelt ofzo, maar je bent zit hem nu al helemaal af te zeiken, zal hem een heel leuk 'welkoms' gevoel geven. Hij wilt je enkel helpen hoor. :x

    Hij weet niet eens iets van deze berichten af, en ik kraak hem niet af in zn gezicht, ik ben heel vriendelijk en beleefd, dus hij weet van niks hoor.


    Life begins at the end of your comfort zone

    katrnaSOUNDS schreef:
    (...)
    Dat zei ik exact ook toen ik die 30tiger zag .. ;p


    Kan ik ehm, héél goed geloven ;o


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Sterkte, geef mij maar bijles van mijn crush. Maar ik heb geen bijles nodig.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Papercut schreef:
    Sterkte, geef mij maar bijles van mijn crush. Maar ik heb geen bijles nodig.

    Als je van je crush legt krijgt, leer je alleen maar; hoe moet ik onopvallend staren ? ;D


    Life begins at the end of your comfort zone

    Ik had het geluk dat mijn vader me IEDERE AVOND bijles gaf O_O
    Ja, dat was echt neit leuk, maar er bestaat geen grotere wiskunde mislukking dan ik, dus dat was echt nodig, anders kon ik niet naar 4HAVO.
    Uiteindelijk met de hakken over sloot gered, en wiskunde keihard laten vallen (duivel)


    ars moriendi