• EEN NERD ;O
    Ohgod, er is hier dus een jongen, die komt vanaf vandaag, élke week naar hier. Hij is groot, breed, dik, eng & een nurd ;o zometeen moet hij met me meee naar mn kamer, waar we een uur lang alleen blijven! oké, ik dramatiseer het, maar ik freak hier zo watt ;o !

Life begins at the end of your comfort zone

tomfreakske schreef:
    (...)
    nah okXp mss helpt dat thplan wel van die mense?x)
    moet je zo heel hyper zeggen: 1+1=2 Tom+Bill+Georg+Gustav= Tokio Hotel ohh is optellen niet dolletjes?*wegdromend kijken*
    Xx

Wuahahahah, ik ga strijk ;'DD.
    Dat zou echt hilarisch zij (cat)

Dat is zwaar kut ;o

Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

Ik heb vorig jaar bijles gehad van een vriend, maar van zijn uitleg snapte ik geen bal dus moet ik dit jaar terug bijles hebben door een volstrekt vreemde <.< want als ik een onvoldoende heb, mag ik niet naar mijn volgend jaar.

Vigilante schreef:
    Ik heb vorig jaar bijles gehad van een vriend, maar van zijn uitleg snapte ik geen bal dus moet ik dit jaar terug bijles hebben door een volstrekt vreemde <.< want als ik een onvoldoende heb, mag ik niet naar mijn volgend jaar.

Oei ;o
    nja dan is het wel nodig.
    Hoewel het eng is om met een vreemde alleen te zitten enzo..
    x

katrnaSOUNDS schreef:
    (...)
    Oei ;o
    nja dan is het wel nodig.
    Hoewel het eng is om met een vreemde alleen te zitten enzo..
    x

daarom dat mijn mama en/of iemand anders altijd gaat thuisblijven als hij/zij mij komt bijles geven :')

Nja, hij kan het tenminste en door hem ga je misschien voldoende staan voor wiskunde. Hij mag er misschien niet uitzien, maar hij kan je wel wat bijleren. En ik probeer het nu gewoon wat te relativeren, want ik zou het ook niet willen ='D

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

Tranquillity schreef:
    Nja, hij kan het tenminste en door hem ga je misschien voldoende staan voor wiskunde. Hij mag er misschien niet uitzien, maar hij kan je wel wat bijleren. En ik probeer het nu gewoon wat te relativeren, want ik zou het ook niet willen ='D

Ja da's wel waar,
    ik ga woensdag gewoon doooor zijn uglyness heenkijken :')

katrnaSOUNDS schreef:
    (...)
    Ja da's wel waar,
    ik ga woensdag gewoon doooor zijn uglyness heenkijken :')

Laat hem een zak met gaatjes over zijn hoofd of zo trekken, dan lukt het je vast wel. Maar het is voor je eigen bestwil, daar moet je aan denken ^^

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

Tranquillity schreef:
    (...)
    Laat hem een zak met gaatjes over zijn hoofd of zo trekken, dan lukt het je vast wel. Maar het is voor je eigen bestwil, daar moet je aan denken ^^

Haha ja, zoals in de tekenfilms, zo'n kartonnen winkel zak, haha xd

katrnaSOUNDS schreef:
    (...)
    Haha ja, zoals in de tekenfilms, zo'n kartonnen winkel zak, haha xd

Ja, het was zo één dat ik in mijn gedachten had ='D

Tranquillity schreef:
    (...)
    Ja, het was zo één dat ik in mijn gedachten had ='D

Hahah, vetgrappig ;p
    En telkens hij zn hoofd beweegt, zwabt die zak van links naar rechts, ik zie het al voor me ;p

katrnaSOUNDS schreef:
    (...)
    Hahah, vetgrappig ;p
    En telkens hij zn hoofd beweegt, zwabt die zak van links naar rechts, ik zie het al voor me ;p

Nee nee, die zak blijft gewoon stokstijf staan op zijn hoofd. Dat denk ik toch, want die zak is zo hard en stijf dat die gewoon niet mee beweegt ='D

Tranquillity schreef:
    (...)
    Nee nee, die zak blijft gewoon stokstijf staan op zijn hoofd. Dat denk ik toch, want die zak is zo hard en stijf dat die gewoon niet mee beweegt ='D

Met 'zak' bedoel je dan de echte zak, of de meneer? ;p
    Oké, ik denk dubbel, sorry xd

[ bericht aangepast op 9 jan 2010 - 21:21 ]

katrnaSOUNDS schreef:
    (...)
    Met 'zak' bedoel je dan de echte zak, of de meneer? ;p
    Oké, ik denk dubbel, sorry xd

Ahah, ik heb het over de echte zak. ='D

Tranquillity schreef:
    (...)
    Ahah, ik heb het over de echte zak. ='D

Hahah, ja dan kan je gelijk hebben ;p
    nouja, ik wil'm in ieder geval niet meeer in mn kamer, ik ga wel buiten dan..

In de vrieskou ... sterven..
    Hoezo overdrijf ik? :')